• Anonym (T)

    Returer

    Är det bara jag som märkt att man på senare år får smutsiga och synligt använda kläder när man beställer online?

    Allt från jacka med smuts på och tröja som stinker parfym. Verkar som de ej kontrollerar grejerna innan de skickar ut på nytt. 


    Handlar man på second hand så är det iaf tvättat innan det säljs. 

  • Svar på tråden Returer
  • Anonym (Nope)

    Nej, det har jag aldrig märkt. Var beställer du ifrån?

  • Anonym (T)
    Anonym (Nope) skrev 2024-04-12 19:17:15 följande:

    Nej, det har jag aldrig märkt. Var beställer du ifrån?


    Ellos och stadium är värst. 
  • EpicF
    Anonym (T) skrev 2024-04-12 19:21:06 följande:
    Ellos och stadium är värst. 
    Aldrig upplevt. 
  • Anonym (Men?)

    Beställa om-lime är väl lite som att be om trubbel? Det man ska ha på sig provar man väl innan man köper det?

  • Anonym (E)
    Anonym (Men?) skrev 2024-04-12 23:09:24 följande:

    Beställa om-lime är väl lite som att be om trubbel? Det man ska ha på sig provar man väl innan man köper det?


    hahahahaha sorry men om-lime Skrattande
  • Anonym (Men?)
    Anonym (E) skrev 2024-04-12 23:45:33 följande:
    hahahahaha sorry men om-lime Skrattande
    Jaja, jag stavar faktiskt bättre än min dator . tydligen .Hahaha
  • Anonym (E)
    Anonym (Men?) skrev 2024-04-12 23:09:24 följande:

    Beställa om-lime är väl lite som att be om trubbel? Det man ska ha på sig provar man väl innan man köper det?


    Kan ju svara på detta också, det är numera vanligt att allt inte ens finns i butik och att många fysiska butiker försvinner så det blir nödvändigt ont att handla online ibland
  • Sanna43
    Anonym (Men?) skrev 2024-04-12 23:09:24 följande:

    Beställa om-lime är väl lite som att be om trubbel? Det man ska ha på sig provar man väl innan man köper det?


    Nä alla provar inte och gör retur efter de beställt. Man gör bara retur om plagget inte passar. Och butiker beställer väl från samma lager som vi som beställer online? 
  • Anonym (Parfymfri)

    Ja, för mig som själv är helt oparfymerad är det vanligt att jag känner parfymdoft från kläder jag beställt. Ibland väldigt stark sådan. Och ibland luktar kläderna också lite rök. Det är ju så det blir när de varit hemma hos någon annan och vänt.

    Jag tänker att det är ett kvitto på att de inte bara slänger returnerade kläder utan att de faktiskt får komma till användning hos någon annan. Men lite surt var det ju när den nya fina koftan var så överparfymerad att den behövde tvättas och sedan hänga på vädring i en månad innan jag kan stod ut med att ha den på mig.

    Att kläderna verkat vara använda har jag dock aldrig varit med om. Möjligen kan det ha varit fallet med den där väldigt parfymerade koftan, men i så fall användes den mycket varsamt.

Svar på tråden Returer