BIM maj 2024
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
På äl 13 kom det. Efter 6 månaders försök kom vårt efterlängtade plus. Jag gråter och skakar av lycka!! 😭😭❤️❤️
sambon har varit iväg över helgen med grabbarna och jag vill överraska honom när han kommer hem och helst barnen med (18 o 12). Har ni några bra tips?
På äl 13 kom det. Efter 6 månaders försök kom vårt efterlängtade plus. Jag gråter och skakar av lycka!! 😭😭❤️❤️
//
sambon har varit iväg över helgen med grabbarna och jag vill överraska honom när han kommer hem och helst barnen med (18 o 12). Har ni några bra tips?
Hoppar gärna in här. Plussade 3e maj för första gången efter missfall i vecka 12 för några månader sedan. Är bara i 5+0 nu men tycker det känns helt omöjligt att hålla det hemligt att jag blivit gravid för jag tycker det är en så stor grej. Hur gör ni andra med att berätta för omvärlden om graviditet efter missfallet? Vid missfallet berättade jag visserligen tidigt och fick sen också berätta att det inte gått bra, men känns inte som något jag ångrar.

//
//