BIM maj 2024
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
Tack! 🥰 Det är tredje barnet (har två pojkar på 3 och 13)och vi gjorde vårt första försök i vintras. Det tog sig på första försöket, men v.9 fick jag opereras då fostret fastnat i min ena äggledare. En äggledare fattigare så har min cykel varit helt paj. En 22 dagar lång cykel med en lutealfas på 8 dagar gjorde att jag tappade hoppet lite, men på tredje försöket efter op så blev jag gravid igen. Nu hoppas jag verkligen att det stannar. 🥰
Kunde inte hålla mig, tog ett rfsu testa tidigt mitt i dagen, alltså inte morgonurin. Tycker mig se världens svagaste linje. Ser ni nått? 

Kunde inte hålla mig, tog ett rfsu testa tidigt mitt i dagen, alltså inte morgonurin. Tycker mig se världens svagaste linje. Ser ni nått?
Fick mens med besked idag, så ingen BIM i maj då :/
Det här var första gången i mitt livt jag aktivt försökt bli gravid men inte lyckats. Första barnet var en olika och det andra gick på första försöket. Jag vet ju såklart att det kan ta tid men det känns som att min ålder har börjat spela in nu.