BIM maj 2024
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
Clearblue digitalt, det rosa testet har jag kört. Funkat bra de två andra månaderna jag kört men inte denna.
Men skönt att du också tycker det ser ut så enligt tempen, det lugnar lite att någon mer tycker det!
jag testade svagt svagt positivt först med sonen, men vid inte gravid på digitalt dagen efter. Sen plussade jag tydligt några dagar senare ändå. Clearblue digitalt, det rosa testet har jag kört. Funkat bra de två andra månaderna jag kört men inte denna.
Men skönt att du också tycker det ser ut så enligt tempen, det lugnar lite att någon mer tycker det!
Jag tänker också att du haft ÄL, tempen ljuger inte 😊
Men ÄL-test kan inte alltid visa om ÄL är på gång eller inte. Man kan ju missa stegringen, vissa får bara positivt en viss tid på dagen osv.
Låter inget vidare med en sjunkande temp, men den kanske stiger igen, små dippar är ingen fara tänker jag, låter ju lovande att mensen inte dykt upp 😄 Kommer du våga testa nåt? Håller tummarna 😊
Nu är jag inne på ÄL+7 och har under helgen märkt av en massa rinniga flytningar och lite värk kring livmodern, som att det sliter och drar. Säkert bara pms som jag märker av för att jag går och väntar och hoppas att mensen inte tänker dyka upp om några dagar 😆
Hur går det för er andra?

Jag tänker också att du haft ÄL, tempen ljuger inte 😊
Men ÄL-test kan inte alltid visa om ÄL är på gång eller inte. Man kan ju missa stegringen, vissa får bara positivt en viss tid på dagen osv.
Låter inget vidare med en sjunkande temp, men den kanske stiger igen, små dippar är ingen fara tänker jag, låter ju lovande att mensen inte dykt upp 😄 Kommer du våga testa nåt? Håller tummarna 😊
Nu är jag inne på ÄL+7 och har under helgen märkt av en massa rinniga flytningar och lite värk kring livmodern, som att det sliter och drar. Säkert bara pms som jag märker av för att jag går och väntar och hoppas att mensen inte tänker dyka upp om några dagar 😆
Hur går det för er andra?
Kunde inte hålla mig, tog ett rfsu testa tidigt mitt i dagen, alltså inte morgonurin. Tycker mig se världens svagaste linje. Ser ni nått? //