• Sand13

BIM maj 2024

En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3

• Svar på tråden BIM maj 2024
  • Lujia
    LillaSam skrev 2024-05-23 12:47:16 följande:

Okej gick och köpte test nu på lunchen. Så fanns det ett clearblue testa tidigt i 3 pack🙃 Så då kunde jag inte låta bli att ?slösa? ett test redan nu, för tänkte att om det är testa tidigt och jag är på ÄL+10 så borde det ju kunna ge resultat ändå, och ja, jag tycker allt att det är ett suuupersvagt positivt test jag ser? 

OJ så spännande! Håller tummarna och vill gärna höra hur det går :)
    Är på ÄL10, själv blir jag inte riktigt klok på min kropp. Högg till i magen igårkväll, bruntillblandade flytningar idag. Har noll koll på hur lång min lutealfas är eftersom jag inte haft mens på 10 år men har utgått från att den är 14. 
    Inget tempdropp imorse så jag hoppas verkligen att det är en nidblödning men jag är samtligt skeptisk, det skulle vara otroligt... gravtesterna är tvärblanka Flört
  • 19977
    LillaSam skrev 2024-05-23 11:50:10 följande:
    Åh så tråkigt! Fattar att förhoppningarna fanns där då men sån lurig lutealfas. Nej fattar att du behövde en liten paus då ❤️ men nya tag denna cykel!
    Tack ❤️❤️
  • 19977
    LillaSam skrev 2024-05-23 12:47:16 följande:

Okej gick och köpte test nu på lunchen. Så fanns det ett clearblue testa tidigt i 3 pack🙃 Så då kunde jag inte låta bli att ?slösa? ett test redan nu, för tänkte att om det är testa tidigt och jag är på ÄL+10 så borde det ju kunna ge resultat ändå, och ja, jag tycker allt att det är ett suuupersvagt positivt test jag ser? 

Men åååhhh är det sant! Ta ett till imorgon bitti och lägg upp bild! 😍
  • LillaSam
    Whatev skrev 2024-05-23 14:08:39 följande:
    Kvalitén är för dålig för att jag ska kunna zooma in ordentligt! Attans, blev ju nyfiken 😊
    19977 skrev 2024-05-23 21:25:20 följande:
    Men åååhhh är det sant! Ta ett till imorgon bitti och lägg upp bild! 😍

Gulliga ni är, jag uppdaterar imorgon så får vi se om jag blir klokare ❤️
  • LillaSam
    Lujia skrev 2024-05-23 16:32:23 följande:
    OJ så spännande! Håller tummarna och vill gärna höra hur det går :)
    Är på ÄL10, själv blir jag inte riktigt klok på min kropp. Högg till i magen igårkväll, bruntillblandade flytningar idag. Har noll koll på hur lång min lutealfas är eftersom jag inte haft mens på 10 år men har utgått från att den är 14. 
    Inget tempdropp imorse så jag hoppas verkligen att det är en nidblödning men jag är samtligt skeptisk, det skulle vara otroligt... gravtesterna är tvärblanka Flört

Ja väldigt! Tack, så gullig du är! 

Åh, vet hur det är när kroppen är lurig. Hade konstiga cykler i ett år efter att jag slutade på p-piller? hoppas det är en nidis och att mensen håller sig borta! ÄL+10 behöver inte alltid ge positiva test om du är gravid, de kan ju dröja några dagar till innan det blir positivt också ❤️

• nathaliej97

ÄL+8 idag och testade nu. Tänkte att jag var korkad som slösade ett utav två test jag har hemma mitt på dagen, men visst är det ett streck? 😳😭

• Snorkfrökenhär
    nathaliej97 skrev 2024-05-24 13:50:17 följande:

ÄL+8 idag och testade nu. Tänkte att jag var korkad som slösade ett utav två test jag har hemma mitt på dagen, men visst är det ett streck? 😳😭

Jag ser! Redan så tydligt på ÄL+8, det bara måste ju vara bra 😄
  • Whatev

Tog ultratidigt test idag vid lunch, äl+7. Tycker mig se en universums svagaste linje i vågrätt, eller inbillar jag mig? 😆

• Whatev
    Whatev skrev 2024-05-24 16:04:32 följande:

Tog ultratidigt test idag vid lunch, äl+7. Tycker mig se en universums svagaste linje i vågrätt, eller inbillar jag mig? 😆

Iof ser jag nu att vid positivt är det ett LODRÄTT streck. Glöm att jag sa nåt 😑
  • LillaSam
    nathaliej97 skrev 2024-05-24 13:50:17 följande:

Wow så tydligt!! Det där är ju solklart positivt! ❤️
Svar på tråden BIM maj 2024