• Sand13

BIM maj 2024

En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3

• Svar på tråden BIM maj 2024
  • Pez
    19977 skrev 2024-05-20 16:58:11 följande:
    Jag har skapat en tråd som heter typ ?Vi som planerar barn 2025? så vi kan ju hänga där också! 😍
    Jag hittade den! 👏
  • 19977
    Pez skrev 2024-05-20 18:33:52 följande:
    Jag hittade den! 👏
    Vad kul! 😍
  • Snorkfrökenhär
    Sanso skrev 2024-05-20 16:13:47 följande:
    Verkligen haha 😄 Jag ska försöka att inte göra det, om inte någon av de bekanta symtomen från förra gången skulle dyka upp - då kan jag nog inte låta bli. Du då?
    Samma här, vet inte riktigt hur jag ska göra? beror nog på som du skriver om nåt symtom dyker upp som gör en extra fundersam 😆
  • Snorkfrökenhär
    LillaSam skrev 2024-05-20 16:59:16 följande:
    År också på ÄL+7 men BIM -4/5!
    Hejja oss 😄 Har du några känningar på nåt än då?
  • LillaSam
    Snorkfrökenhär skrev 2024-05-20 21:50:31 följande:
    Hejja oss 😄 Har du några känningar på nåt än då?
    Nej inga känningar hittills. Men jag har varken haft känningar när jag varit gravid innan eller när jag ska få mens haha?. Har haft lite molvärk dagarna innan BIM när jag varit gravid, men får lite mensvärk någon dag innan jag får mens också så jag försöker inte leta tecken. känner du något? 
  • Snorkfrökenhär
    LillaSam skrev 2024-05-20 22:20:09 följande:
    Nej inga känningar hittills. Men jag har varken haft känningar när jag varit gravid innan eller när jag ska få mens haha?. Har haft lite molvärk dagarna innan BIM när jag varit gravid, men får lite mensvärk någon dag innan jag får mens också så jag försöker inte leta tecken. känner du något? 
    De gånger jag varit gravid har jag nog aldrig haft några symtom före BIM vad jag då kan komma ihåg. Knappt haft symtom alls överhuvudtaget 🙈 

Jag brukar få molvärk samma dag som mensen kommer, nu känner jag av nån typ av värk men har svårt att tro att det beror på nån graviditet. Säkert bara pms jag känner för att jag känner efter 😅 
  • Whatev

Detta blir min sämst tempade cykel någonsin för jag sover sååå dåligt 😬 Har iallafall fått tydlig höjning nu, men inte kunnat bekräfta exakt när äl skedde. Dock har vi fått till det ganska många gånger under dagarna kring när jag brukar få äl så vi får se. 
    Testade dumt nog i lördags (kanske)äl+3 för jag kunde bara inte låta bli 😂 Negativt såklart. 

Nu:
    (kanske) äl+6
    BIM-4 

• Whatev

Just det, jag har en kort lutealfas (9 dagar) och har märkt att jag kan förlänga den med flera dagar om jag tar vitamin B6 efter äl. Bara ett tips om det finns fler här med samma problem! 

• Sanso

Äsch då, vaknade av flera dagar för tidig mens. Ingen nidblödning då med andra ord. Jaja, hoppas på juni istället då! Lycka till ni andra 😃

• 19977
    Whatev skrev 2024-05-21 05:21:24 följande:

Just det, jag har en kort lutealfas (9 dagar) och har märkt att jag kan förlänga den med flera dagar om jag tar vitamin B6 efter äl. Bara ett tips om det finns fler här med samma problem! 

Åh vad intressant! Hur stor dos B6 tar du då? Börjar du först efter ÄL?
Svar på tråden BIM maj 2024