• Anonym (Nyfikenkuk)

Ha en pojkvän med 12cm penis?

Det är ganska ofta tjejer här som skriver att dom gör slut med sin dejt för att han har en liten penis, om dessa kvinnor är troll eller inte kan inte jag avgöra och därför skapar jag en omröstning.

Jag valde just 12cm för jag hittade en artikel om att de flesta svenska män har mellan 12-18cm och då valde jag i det lägre laget men ändå inom normalspannet.

Fråga: Skulle du kunna vara tillsammans med en kille som har 12cm penis?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?
  • Anonym (StorK)

Män med korta snoppar kan glädja sig åt att det är de första centimetrarna som räknas mest. Har själv en lång inom normalspannet (ca 18 cm) och har märkt att halva längden eller något mer duger bra för att få min tjej att njuta ordentligt.

Ibland brukar jag doppa den en bit för att sedan dyka djupt och liksom överraska henne med fulla längden. Hon kvider i och för sig rätt bra då men jag hade helt klart klarat att tillfredsställa henne med 10 eller 12 cm också om det hade varit vad naturen erbjudit mig.

Grovleken är däremot en sak som jag förstått inte låter sig kompromissas med ur kvinnlig njutningssynpunkt.

• Anonym (BBW)

12 cm eller som referens lika lång som en 33cl ölburk är hög. För att utrycka sig milt. No fucking Way.

• Anonym (Volym)
    Anonym (M38) skrev 2024-04-20 20:05:55 följande:
    Så du menar alltså att om du blivit förälskad i en snubbe där allting annat bara känts helt rätt så hade du troligtvis ändå dumpat honom om han bara haft en medelstor penis?
    Kan självklart bara tala för mig själv och hur jag fungerar.

Det är ett antal faser man går igenom innan det blir en förälskelse.

Först finner jag mannen attraktiv, spännande, rolig och all det där. Om vi då klickar har vi förhoppningsvis sex, har vi himlastormande sex där må bra hormoner strömmar runt i kroppen kan det leda till en förälskelse som via kaninfasen övergår i ren kärlek. 

Jag är som jag är och med en kille med 12cm mellan benen blir det inte för mig något himmlastormande sex och således ingen förälskelse. Att kalla det för att dumpa känns fel med det stannar vid ett ONS. Förhoppningsvis har vi ätit gott, haft trevlig men mer än så blir det inte.

Detta är anledningen till att jag i princip slutat med krogragg, ragg på kurser, julfester och liknande och gått över till att hittta lyckan vis nätet. 

Det är som sagt jag det och om man vill kalla det för att jag är ytlig så är det helt okey för mig. 
  • Nyfiknaoab

10X10

Och det är snällt sagt :p

Med otrolig förmåga att viska snusk.  Ja leksaker oxå;D

• Anonym (Men då)

Alltså älskar jag ngn så struntar jag i storleken på deras könsorgan? Min mans är 17 cm och grov. Men hade han varit oförmögen till sex så hade jag älskat honom lika mkt. 

• Anonym (K40)

Inte längden som är av största betydelse utan bredden. 
    Det blir inte alls samma upplevelse när den är smal. 
    Självklart kan det vara underbart ändå. Men inte samma känsla.

• Anonym (gg)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-20 21:12:52 följande:
    Är man stor och slapp som en hink ljummet vatten känner man säkert inte så mycket med en normalstor kuk. Måste vara lättare att göra knipövningar än att att hitta en mosterpenis och dessutom risken att bli dumpad av honom så han inte känner så mycket så det är stort och slappt.
    Inte mig du skrev till, men jag har förlossningsskador som gör knipövningar omöjligt, enbart operation hjälper i mitt fall.  Vet att detta gäller ganska många kvinnor, som gör knipövningar i 10+ år utan att veta det riktiga problemet. Jag skulle inte säga att jag är gigantisk, men jag är lite vid åt sidorna inuti, ingången och uppåt samt nedåt är tight. 

Jag hade trots detta inte brytt mig om jag haft en man med liten, men hade nog varit rädd att det inte är tillräckligt för honom.
  • Anonym (gg)

Sedan brukar jag vara förälskad innan sex och har inte sex med vem som helst. Är man redan förälskad så spelar sånt här inte så stor roll.

• Anonym (Nej)

Måste tyvärr säga att det skulle inte fungera oavsätt hur bra han är på alla sätt.

• Anonym (Man)
    Anonym (gg) skrev 2024-08-02 14:55:02 följande:
    Inte mig du skrev till, men jag har förlossningsskador som gör knipövningar omöjligt, enbart operation hjälper i mitt fall.  Vet att detta gäller ganska många kvinnor, som gör knipövningar i 10+ år utan att veta det riktiga problemet. Jag skulle inte säga att jag är gigantisk, men jag är lite vid åt sidorna inuti, ingången och uppåt samt nedåt är tight. 

Jag hade trots detta inte brytt mig om jag haft en man med liten, men hade nog varit rädd att det inte är tillräckligt för honom.
    Tråkigt att höra och jag förstår att det kan vara enormt jobbigt med skador efter förlossningen. Hoppas du inte tog illa vid sig av det jag skrev. Det var skrivet lite avsiktligt vasst till kvinnan som endast kunde dejta den lilla del med rejält stora kukar. Där tycker jag att det bästa nog vore om hon gjorde knipövningar då det absolut inte duger med en helt vanlig man.

Och jag håller med dig och hade jag varit singel och träffat någon som fått skador efter förlossningen hade jag inte backat för det.
Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?