• Anonym (Nyfikenkuk)

Ha en pojkvän med 12cm penis?

Det är ganska ofta tjejer här som skriver att dom gör slut med sin dejt för att han har en liten penis, om dessa kvinnor är troll eller inte kan inte jag avgöra och därför skapar jag en omröstning.

Jag valde just 12cm för jag hittade en artikel om att de flesta svenska män har mellan 12-18cm och då valde jag i det lägre laget men ändå inom normalspannet.

Fråga: Skulle du kunna vara tillsammans med en kille som har 12cm penis?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?
  • Anonym (Kanjana.)

Som jag har skrivit i andra trådar har jag aldrig mätt mina partners penisar, men jag skulle gissa att en av mina ex hade en penis på runt 12 cm och han kunde använda den också. Vårt sexliv var alltså inget aber under vårt förhållande. Min man har en  rätt stor penis som fyller ut mig till max och det är givetvis skönt det också. Min poäng är att storleken inte har någon betydelse (åtminstone inte för mig) bara han vet hur han ska använda den. Det gäller stor som liten. Jag hade tidigare aldrig erfarit en stor penis innan jag träffade min man och jag var skeptisk i början om det skulle gå, men han var tålmodig och van från förr. Det gick bra.

• Anonym (Nej)
    Anonym (Det) skrev 2024-08-02 23:32:34 följande:
    Ska män håna kvinnor som är feta? 

Oj vad vissa tycker att det är jobbigt att det finns kvinnor som har önskemål eller krav på att älskare skall nå upp till en viss miniminivå på utrustningen för att vara aktuella som älskare.

Med tanke på alla kärlekens Florence Nightingale som glatt proklamerar att storleken inte har någon betydelse för dom borde det inte vara något problem att hitta någon att ha sex med även för killar/män som inte är välhängda. Personligen väljer jag killar som ligger i överkant av normalspannet och uppåt. Det vill säga som nämnts på andra ställen på detta forum minst lika lång som en 50 cl ölburk.

Har som sagt tidigare haft sex med killar med ca 12 till 17 cm men det har jag slutat med då dom dels inte kan få mig att tända till och dels så saknar jag helt enkelt känslan av en riktig kuk när jag har sex med killar som inte är i överkant av normalspannet eller större. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-03 07:54:41 följande:

Oj vad vissa tycker att det är jobbigt att det finns kvinnor som har önskemål eller krav på att älskare skall nå upp till en viss miniminivå på utrustningen för att vara aktuella som älskare.

Med tanke på alla kärlekens Florence Nightingale som glatt proklamerar att storleken inte har någon betydelse för dom borde det inte vara något problem att hitta någon att ha sex med även för killar/män som inte är välhängda. Personligen väljer jag killar som ligger i överkant av normalspannet och uppåt. Det vill säga som nämnts på andra ställen på detta forum minst lika lång som en 50 cl ölburk.

Har som sagt tidigare haft sex med killar med ca 12 till 17 cm men det har jag slutat med då dom dels inte kan få mig att tända till och dels så saknar jag helt enkelt känslan av en riktig kuk när jag har sex med killar som inte är i överkant av normalspannet eller större. 

Du själv använde ordet kränkande två gånger i samma meddelande igår när jag tog knipövningar på tal. Men du gör så klart som du vill med knipövningars vara eller ej.
  • SannnaB

12 centimeter låter väldigt lagom för mig. Flört

• Anonym (Nej)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-03 09:37:30 följande:
    Du själv använde ordet kränkande två gånger i samma meddelande igår när jag tog knipövningar på tal. Men du gör så klart som du vill med knipövningars vara eller ej.
    Var har du läst att jag motsätter mig knipövningar och att jag inte gör knipövningar. Skulle tro att jag gör mer knipövningar än de flesta och jag använder mina yoniägg och gaishakulor regelbundet så lägg bara ner dina töntiga teorier om att min preferens  när det gäller kukar handlar om att jag inte gör knipövningar.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-03 09:51:30 följande:
    Var har du läst att jag motsätter mig knipövningar och att jag inte gör knipövningar. Skulle tro att jag gör mer knipövningar än de flesta och jag använder mina yoniägg och gaishakulor regelbundet så lägg bara ner dina töntiga teorier om att min preferens  när det gäller kukar handlar om att jag inte gör knipövningar.
    Du verkar helt klart inte förstå mig och jag förstår helt uppenbarligen inte dig. Frågar därför vad du tyckte var kränkande med att jag tog upp knipövningar? 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-03 09:55:17 följande:
    Du verkar helt klart inte förstå mig och jag förstår helt uppenbarligen inte dig. Frågar därför vad du tyckte var kränkande med att jag tog upp knipövningar? 
    Din koppling mellan preferens för rejält kukar och att man inte gjort knipövningar.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-03 09:58:27 följande:
    Din koppling mellan preferens för rejält kukar och att man inte gjort knipövningar.
    Ok då är jag med. 
  • Anonym (Åter)

Återigen en tråd om kukstorlek. Det verkar vara svårt att förstå att det är så mycket mera som påverkar om det blir bra sex eller inte. 

Det beror mera på vad han gör med den. Vad han har i huvudet och hur han lyckas förmedla detta.  

Erfarenhetsmässigt spelar storleken ingen som helst roll för mig. Har väl inte så väldigt mycket att jämföra med men snacket om att fylla ut förstör jag över huvud taget ingenting av. 

Det är mer är in och ut. Det handlar om att få varandra med på tåget så att säga. Att bekräfta varandras lust.

• Anonym (Det)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-03 07:54:41 följande:

Det jag sa är om det är okej att håna feta kvinnor för hen hånade. 
    Inte om det skulle vara fel som kvinna att ha preferenser och önskemål. 

Du gör liknade nu när du trodde preferenser och önskemål inkluderar hån. 
    Du hånar också när du snackar om "riktiga kukar" 
Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?