• Anonym (Zippo)

Sd:s trollfabrik

Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?

• Svar på tråden Sd:s trollfabrik
  • Anonym (P)
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-01 21:04:17 följande:

Varför tror du att jag är rädd? För att du är aggressiv?

I Vilken del av inlägget blev det att du sket ner dig? Jag har nämligen läst det inlägget flera gånger nu och inte lyckats hitta den delen.. Jag misstänker däremot att du försöker få det till att framstå aggressivt, för att du lider utav kompetensbrist?
  • Anonym (K)

Det var väldigt gamla nyheter. Används av i princip alla populister.

• Anonym (Zippo)
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 21:08:14 följande:
    I Vilken del av inlägget blev det att du sket ner dig? Jag har nämligen läst det inlägget flera gånger nu och inte lyckats hitta den delen.. Jag misstänker däremot att du försöker få det till att framstå aggressivt, för att du lider utav kompetensbrist?
    Vi säger väl att du inte är aggressiv då. Känns det bättre nu?
  • Anonym (Zippo)
    Anonym (K) skrev 2024-05-01 21:27:24 följande:

Det var väldigt gamla nyheter. Används av i princip alla populister.

Det tror jag också. Tycker å andra sidan att det är bra att Sverige får upp ögonen för hur populistisk politik fungerar. Jag tror ingen egentligen vill bli manipulerad. Det ska vara en viss medvetenhet i valen man gör.
  • Anonym (P)
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-01 21:52:02 följande:
    Vi säger väl att du inte är aggressiv då. Känns det bättre nu?
    Nej, jag tycker fortfarande att du ska ge dig på att förklara det..? Helt normalt inlägg, i helt normal ton ju... ?
  • Anonym (Zippo)
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 21:59:58 följande:
    Nej, jag tycker fortfarande att du ska ge dig på att förklara det..? Helt normalt inlägg, i helt normal ton ju... ?
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 19:11:18 följande:

Du, jag hoppas att det är tillåtet med trollfabriker, för om det vänstern har vräkit ur sig i flera år nu, inte handlar om trollfabriker så är vi jävligt illa ute.. 

Tacka fan att SD börjat göra det de med. Annars hade resten av alla er "får" nog sovit..

Du roar mig.
  • Anonym (P)
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-01 22:06:09 följande:
    Anonym (P) skrev 2024-05-01 19:11:18 följande:

Du, jag hoppas att det är tillåtet med trollfabriker, för om det vänstern har vräkit ur sig i flera år nu, inte handlar om trollfabriker så är vi jävligt illa ute.. 

Tacka fan att SD börjat göra det de med. Annars hade resten av alla er "får" nog sovit..

Du roar mig.
    Inte lika mycket som ditt svar kommer att roa mig. Försök åtminstone...
  • Anonym (Zippo)

Skulle för övrigt gissa att skovet med hatiska trådstarter vi ser nu tillhör trollfabriken. Är inte säker, kanske 50/50 kan vara en allmänt hatisk person. Är å andra sidan ett effektivt sätt att ragga till sd (eller något annat missnöjesparti)

• Anonym (lk)

Enda aktiva "trollfabriken" på FL är socialdemokraternas där två aktiva S:are sitter här och startar anti-SD och anti-borgerliga trådar.

Sedan är kanske inte ordet "fabrik" korrekt.

S har en internutbildning för sin medlemmar kring "såhär pratar du politik i sociala medier" med målet att medlemmen på eget initiativ ska sprida propaganda till exempel här på FL. En "digital kampanjarbetare"

Exempelvis citat S i UppsalaNär du har gått klart utbildningen blir du digital kampanjarbetare för Socialdemokraterna i Uppsala och har redskap för att arbeta med digitalt kampanjarbete.

Men det är alltså ingen "fabrik" där en chef styr produktionen utan man hoppas på medlemmarnas egna initiativ.

• Anonym (Zippo)
    Anonym (lk) skrev 2024-05-02 08:54:50 följande:

Enda aktiva "trollfabriken" på FL är socialdemokraternas där två aktiva S:are sitter här och startar anti-SD och anti-borgerliga trådar.

Sedan är kanske inte ordet "fabrik" korrekt.

S har en internutbildning för sin medlemmar kring "såhär pratar du politik i sociala medier" med målet att medlemmen på eget initiativ ska sprida propaganda till exempel här på FL. En "digital kampanjarbetare"

Exempelvis citat S i Uppsala: När du har gått klart utbildningen blir du digital kampanjarbetare för Socialdemokraterna i Uppsala och har redskap för att arbeta med digitalt kampanjarbete.

Men det är alltså ingen "fabrik" där en chef styr produktionen utan man hoppas på medlemmarnas egna initiativ.

Det här inlägget tror jag också kommer från sd:s trollfabrik också!
Svar på tråden Sd:s trollfabrik