Sd:s trollfabrik
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Socialdemokraterna har verkligen ingen skam i kroppen!!
www.expressen.se/ledare/ledare-magdalena-anderssons-trollfabrik-ar-en-skam/
VI har kört runt denna många ggr nu, vi vet redan vem AIP är och det är ingen hemlighet att såssarna står bakom dom.
Dock var det en så stor hemlighet med SD trollfabriker att jimbo ljög om dom i ett decennier.
Vem är Jimbo, en av dina fantasikompisar?
VI har kört runt denna många ggr nu, vi vet redan vem AIP är och det är ingen hemlighet att såssarna står bakom dom.
Dock var det en så stor hemlighet med SD trollfabriker att jimbo ljög om dom i ett decennier.
Vem är Jimbo, en av dina fantasikompisar?
Ja, SD är antinationalistiskt.
Som om det vore svårt och förstå.
För vem i övrigt ljugit om sina trollfabriker med anonyma konton än Jimbo Tråkesson? 

Dom är rätt gulliga när de försöker låtsas.
Snart kommer det väl nått om öknamn också, och helt glömma av vart det är en flod av öknamn ifrån 

Ändå förvånad att det tog jouren en hel natt att bemöta. Men det är nog fullt upp på alla forum nu.
Ändå förvånad att det tog jouren en hel natt att bemöta. Men det är nog fullt upp på alla forum nu.
Detta är vi vet om AIP, det är av såssarna och de döljer inte det som jimbos trollfabriker som jimbo ljög om i ett decennium, eller ja, över ett decennium.
AIP döljer inte att de är av såssarna som jimbos trollfabriker gör och gjorde.
Och för vilken person som helst kan se att AIP är av såssarna, och SD trollfabriker tog över ett decennium att avslöja som TV4 gjorde och som var direkt styrda av SD.
Detta är vi vet om AIP, det är av såssarna och de döljer inte det som jimbos trollfabriker som jimbo ljög om i ett decennium, eller ja, över ett decennium.
AIP döljer inte att de är av såssarna som jimbos trollfabriker gör och gjorde.
Och för vilken person som helst kan se att AIP är av såssarna, och SD trollfabriker tog över ett decennium att avslöja som TV4 gjorde och som var direkt styrda av SD.
AIP smyger inte vem dom är, jimbos trollfabriker gjorde exakt detta och ljög om detta i över ett decennium.
Hur kan du missat det?
Nej jag orkar inte prata med er mer.
Ni som valt en sida har så svårt att erkänna när någonting blivit fel.
Hur kan ni ha sådana problem med att se den andra sidan av myntet? Den andres perspektiv?
Citera mig inte. För jag tar nu bort tråden ur favoriter.
Nej jag orkar inte prata med er mer.
Ni som valt en sida har så svårt att erkänna när någonting blivit fel.
Hur kan ni ha sådana problem med att se den andra sidan av myntet? Den andres perspektiv?
Citera mig inte. För jag tar nu bort tråden ur favoriter.
Jag förstår du flyr och pga AIP aldrig gömt sig som SD och jimbos trollfabriker.
Och alla kan med par knapptryckningar inse att såssarna inte döljer vem de är som jimbos trollfabriker.
Vad är detta nu, 4-5-6 gången såna som du som försöker låtsas om att AIP inte är tydliga vem de är?
Svårt tragiskt, men förstår ni skäms svårt över jimbos decennium långa lögn.
SÅ orka inte hantera detta, det är en klassisk försvar som en som skäms.