Sd:s trollfabrik
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Jag tror inte att något partis troll sitter och skriver på Familjeliv. Det är inte rätt forum liksom.
Ska titta på Kalla Fakta framöver, kvällarna går alldeles för fort och är alldeles för soliga för att glo på TV. Fast prognosen säger sol minst denna vecka ut... äh, programmet finns kvar. Och jag bryr mig eg inte heller.
Det trollar från alla håll och kanter, även här på forumet.
Exakt vad är en trollfabrik? Vad är egentligen definitionen på en trollfabrik som gör att SD har dom men andra inte har dom?
Har andra politiska organisation inga avlönade medarbetare som gör sitt bästa för att sprida den organisationens världsbild på sociala medier eller har dom men är dessa av någon anledning inte troll? Eller har dom troll men sitter dessa inte i fabriker?
Jag tror inte att något partis troll sitter och skriver på Familjeliv. Det är inte rätt forum liksom.
Ska titta på Kalla Fakta framöver, kvällarna går alldeles för fort och är alldeles för soliga för att glo på TV. Fast prognosen säger sol minst denna vecka ut... äh, programmet finns kvar. Och jag bryr mig eg inte heller.
Det trollar från alla håll och kanter, även här på forumet.
Och ändå är det nu FAKTA att SD har en trollfabrik, är inte det rätt tragikomiskt?
Och vet vart det kommer ifrån, och deras resor till ryssland krim som SD haft och detta för söndra Sverige.
Vad är syftet, ja, makt är enda anledningen och stödja nazisten putin.
Dock rätt komiskt att dessa inbillar sig att putin inte kommer bomba sönder alla länder nazisten kommer till.(Eller har någon missat vad som sker i Ukraina?)
Den som har, ja den är svårt korkad och sen det abnorma våldet som följer putin i hens spår.
'
Var detta allt oberoende TV4 hade att komma med efter att ha lagt så mycket tid och energi?
Typ ingenting.
Var detta allt oberoende TV4 hade att komma med efter att ha lagt så mycket tid och energi?
Typ ingenting.
Typ ingenting.
Ingenting?
Det berättar vi har ett parti som sprider hat och lögner i syfte för makt, än att argumentera offentligt som normala partier.
Och det är också intressant ur synvinkeln att NEJ NEJ NEJ, vi har inga trollfabriker, NEJ NEJ, och användare här och där fräser som tokar nej såna finns inte.
Men oops, här står vi och det är ingen liten trollfabrik.
Och man måste sekundärt ställa sig frågande varför de inte kan prata om sin politik på ett officiellt plan för, är den så dålig?
Det är intressant att de kategoriskt förnekat förekomsten av trollfabriker och med kraft.
Och sen står vi här med lögnare och att jimbo är delaktig i detta.
Men sure, politiker ljuger, men detta är en nivå som är bortom det normal och mot det abnormala.
För att inte tala om tidöavtalets avtalsbrott. Kristersson behöver göra något.
För att inte tala om tidöavtalets avtalsbrott. Kristersson behöver göra något.