BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt 

Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt 

Jag förstår precis vad du menar 🤣 känns som alla kan se, så som du säger det blir inte lätt att dölja ett tag till.
Funderar du på om det kan vara två ? Eller är det vanligt att man är såpass så tidigt ? 💕
Jag förstår precis vad du menar 🤣 känns som alla kan se, så som du säger det blir inte lätt att dölja ett tag till.
Funderar du på om det kan vara två ? Eller är det vanligt att man är såpass så tidigt ? 💕
Hej! Jag har egentligen bf slutet av december, men min förstfödda gick över tiden med 9dagar (med igångsättning) , så misstänker att även denna kommer sluta något liknande och istället bli en januari bebis!
så jag hänger gärna här med er, om det är okej, såklart!
idag är jag i v8+3 och har väl inte så mycket känningar förutom illamående och att magen redan är ploppat fram, får se hur länge jag lyckas dölja graviditeten. planen är att berätta efter kub 😄
Stort grattis! 😊 Då ligger vi på dagen lika, 6+2 idag.
Förstår verkligen känslan av att inte våga ta ut något ännu. Sambon och jag har resplaner i juni som vi båda förstår sannolikt går i stöpet om det här går vägen, men vi har inte ens vågat prata om det haha.
Håller tummarna för oss båda 💗
Skönt att det inte är så mycket symptom, och hoppas illamåendet håller sig på en ok nivå för dig! 🙏 Det jag känner av mest är att jag ibland är helt förlamande trött och somnar ofta innan 21 vilket är ovanligt för mig. Därutöver illamående till och från, och gillar inte längre smaken av vissa saker, t ex kaffe. Och har väldigt svullna och ömma bröst. Men ibland ifrågasätter jag om jag inte bara inbillar mig alltsammans haha!
Hehe jag var otydlig! Menar att vi inte kommer kunna åka om jag fortsätter att vara gravid. Vi bokade den för 3 månader sen och när jag googlade insåg jag att det finnns risk för zika-virus på resmålet? men vi har inte ens vågat diskutera om vi bör avboka av rädsla att jinx:a det 😅
Hej gänget!
Fick en ljusrosa blödning igår vid toalettbesök och lika imorse men då var den snarare röd/brun. Idag är det vecka 5+1.
Någon som varit med om samma? Hur gick det?
Ska tillägga att jag bokat in inskrivningssamtal på tisdag 28/5 och att jag då kommer ta upp detta med BM.
Är bara orolig då jag aldrig varit gravid förut och jag är livrädd för missfall även om jag vet att det är vanligt med blödning i början. Erfarenheter?😰