BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt 

Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt 

Vet att jag hade super ont ibörjan när jag väntade sonen så jag trodde jag helt klart skulle få mf fick även två små blödningar då men allt gick bra
men man är alltid orolig de är jag också nu är livrädd för att komma på ul och få reda på att graviditeten avstannat. vi Får peppa varandra och tänka att vi väntar barn inte ett mf 
Hej!
Är det okej att jag är med i denna grupp? Beräknad på nyårsafton med mitt fjärde barn, en liten sladdis. 
Hej!
Är det okej att jag är med i denna grupp? Beräknad på nyårsafton med mitt fjärde barn, en liten sladdis. 
Hej!
Hur tänker ni kring att berätta för folk?
Hittills vet bara mina barn och min sambos syskon+partner då de båda vet hur det kan va om något negativt skulle hända (båda fick barn via IVF).
Vi har pratat om att vänta med att berätta för våra föräldrar och mina syskon tills man är lite längre gången (mina syskon är inte lika förstående och gillar inte barn
). Sambon har berättat för några kompisar men inte alla. Jag har inte berättat för någon än.
Hittills vet bara mina barn och min sambos syskon+partner då de båda vet hur det kan va om något negativt skulle hända (båda fick barn via IVF).
Vi har pratat om att vänta med att berätta för våra föräldrar och mina syskon tills man är lite längre gången (mina syskon är inte lika förstående och gillar inte barn
). Sambon har berättat för några kompisar men inte alla. Jag har inte berättat för någon än.
Tycker det är så svårt, samtidigt som man vill berätta för alla så törs jag inte hoppas för mycket än.
vi har bara berättat för min sambos föräldrar då det var svårt att undanhålla när vi skulle vara hos dom nästan en vecka.
I övrigt kommer vi att vänta tills vi iaf fått svar på att det ser bra ut. Så känner vi iaf nu.
samtidigt som det känns som att alla som kollar på en kan se 😹
sen vet jag inte riktigt om jag tänker berätta för någon innan KUB. men om jag känner mig rätt så kommer vi berätta för en massa innan dess?
En hel del av våra nära vet redan pga vi gjort IVF och de kände till det. Men vi har också varit tydliga med att vi inte vill ta ut något än och inte riktigt vågar tro på det, mot bakgrund av att vi fått MA tidigare. Så ingen frågar om det men vi kan ta upp det om vi vill prata, vilket känns skönt ❤️
såg att någon skrev lite om ?mensvärk? tidigare, supervanligt i tidig graviditet när livmodern växer som jag förstår det! Känner av det i små vågor ibland och för mig som har då lite symtom gör den känslan mig snarare lugn är orolig haha
Vi har berättat för närmaste vännerna som träffar oss regelbundet och mina föräldrar. Men vi tänker vänta nån vecka till innan vi berättar för fler och syskonen, dom har tjatat om ett till syskon men känns mer säkert att vänta till efter vecka 12.
Försöker komma på något roligt sätt att berätta för dom