BF Januari 2025
Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt 

Skapar en ny tråd för alla som har BF i januari 2025. Själv har jag precis fått reda på att jag är gravid med mitt tredje barn men sambons första och har prel.bf 20 januari.
Hoppas vi kan bli fler här inne som vill följas åt 

Ni som varit gravida innan, upplever ni att det syns tidigare på magen nu när ni är gravida.? Jag tycker att min magen redan syns speciellt på kvällen. Inte så mycket såklart men lite gran. Jag är ju bara i vecka 8, 7+0.. det är nästan så jag funderar på om det skulle vara 2 ?!
Jag är pyyyyttelite mer hoppfull nu. Äntligen slog CB digital över till 3+ igår 5+6 (ej morgonurin), så behöver ju inte vara kört det här..kan ju ha tagit någon dag extra innan det tog sig. Men olidligt jobbigt med denna oro.
En dag I taget, 6+0 idag och har ultraljud i 8+3.
Jag är pyyyyttelite mer hoppfull nu. Äntligen slog CB digital över till 3+ igår 5+6 (ej morgonurin), så behöver ju inte vara kört det här..kan ju ha tagit någon dag extra innan det tog sig. Men olidligt jobbigt med denna oro.

ja Man får som du säger småäta hela tiden typ. Hoppas det hjälper och att illamåendet ska gå över snart!
Vad spännande, jag håller tummarna för oss båda den 31 maj 💗🙏
Vad fint att höra! Då ligger vi väldigt nära, vecka 6+1 idag och ska på ultraljud 8+5. Är supernervöst!
Om det är något jag förstått så är det att alla graviditeter är väldigt olika, ett brett spektrum av normalläge, även om jag vet att det är svårt att inte läsa in så mycket i testerna. Håller alla tummarna!
Hoppsan, räknade fel! Ska på ultraljud 7+6, tror jag. Fortfarande lite förvirrad över hur man räknar gravidveckor 😅