Inlägg från: Anonym (What?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (What?)

Hur funkar Happypancake?

Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 13:13:07 följande:
    Kul! Nu känns det väl bättre, att du blivit bekräftad som kvinna, som du räknade med  // Skrattande

citat: Jag ser som sagt ganska bra ut. Folk kallar mig rent av vacker, och jag är van vid att få komplimanger annars, som när jag går på stan och dylikt. Därför blir jag förvånad, speciellt när jag har läst på olika forum att kvinnor ska kunna välja och vraka på dejtingsidor Tungan uteNu har jag sökt på kvinnor i min ålder. Visserligen får jag ju då upp enbart homosexuella/ bisexuella kvinnor, om nu det har betydelse, men nog tycker jag att min profilbild är bättre så sett att jag är snyggare än de allra flesta.

Märkligt faktiskt.... Jag menar, att de inte ens kollat vem som skrivit/ besökt dem. Om det nu är så svårt för män på dejtingsidor, menar jag.... Jag skulle förstå om det rörde sig om 10:or, men detta är helt vanliga gubbar/ killar som visserligen ser trevliga ut men det är inga superhunks. Kanske 7:or, som gubbar betraktade då alltså.

Det verkar faktiskt vara väldigt mycket lättare för mig att hitta manligt sällskap på stan, och det trodde jag faktiskt aldrig efter allt jag läst om hur svårt det är för män på dessa sidor....
    Ja, det är förstås trevligt, men jag är inte på sidan för att bli bekräftad utan för att hitta en eller flera att umgås med och gärna också ha sex med. Sedan är det en jättebonus om jag blir förälskad och kärleken är besvarad, givetvis.

Nu behövs alltså sållning, och här är varför män så ofta inte får något svar alls.... Det är stört omöjligt att ens läsa alla meddelanden. Medan jag läser ett får jag 4 till. Inte heller tycks HP ha någon annan spärrfunktion än att man kan spärra alla utom favoriter från att skriva meddelanden, men då kanske jag missar intressanta män bara därför att de såg mig först och tappade intresset när jag inte svarade....

Att de inte kan bygga en sida som funkar efter hur det ser ut mellan könen...
  • Anonym (What?)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 15:16:10 följande:
    Bry dig inte om bittra gamla drakar. De förstår inte sånt där ändå.

Kan säga samma som dig där, flera män påstår att man är där för bekräftelse. Det de inte fattar är att iaf för mig så är en komplimang från en främling som dreglar över mina bilder inte värd särskilt mycket. Kom igen när vi lärt känna varandra lite först, då känns det genuint och inte bara baserat på ytlighet.

Jag gör samma som dig där, tyvärr. Man hinner inte svara snällt på alla inkommande, inte ens med copy/paste. De med för långt avstånd eller deal breakers raderar jag bara direkt. Ta det lite i taget, du är där för din skull och inte för deras :)
    Precis.

Att få massor av komplimanger från män som för mig inte är intressanta är inte varför jag är där.
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-09 17:05:40 följande:
    Ja så kanske det är men jag vågar inte skriva till någon längre för man orkar inte med att det att inte få svar eller en en reaktion 
    Försök att inte ta det allt för personligt! Jag svarar nu bara dem jag själv sökt upp, för det är omöjligt att försöka sålla bland alla som skriver till mig. De kan skriva hur bra som helst, det spelar ju ingen roll när jag inte läser breven....
  • Anonym (What?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 16:59:30 följande:
    Ja, nu är det som det ska vara. Skulle man kunna säga att hon fick mer bekräftelse nu?
    Jag fick även mer skrivarbete, men ingadera är mitt mål och syfte.
  • Anonym (What?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 17:18:10 följande:
    Det hade betydelse när hon inte fick svar och besök.
    Jag vill ju träffa någon, så är det dött går det ju bort. Det har ingenting med bekräftelse att göra.
  • Anonym (What?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 17:21:22 följande:
    Ja. Föredrog du när du inte hade nån man att skriva till?
    Att ha skrivarbete är fortfarande inte målet. Du tycks ha svårt att hålla dig till sak.
  • Anonym (What?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 17:30:47 följande:
    Tog du det personligt när du inte fick uppmärksamhet från män?
    Nej. 
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-09 17:26:18 följande:

Jag kanske har ett besök på en vecka på min profil om jag har tur och att någon dessutom skulle skriva något ja det är lättare att vinna på lotto då 

Det är faktiskt helt galet hur det är, så fruktansvärt snedfördelat!

Har du inte bättre tur på Maxi? Prova där!
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-09 17:38:10 följande:
    Maxi har jag inte hört talas om är den också gratis ?
    Jag menar ICA Maxi.

Gå fram till en snygg tjej bara och dra igång!
  • Anonym (What?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 17:40:15 följande:
    Ja, det är som i artikeln jag länkade till tidigare. Skulle du vilja byta med män?
    Nej, det skulle jag inte. Det har fortfarande ingenting med bekräftelse eller skrivklåda att göra.
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?