Hur funkar Happypancake?
Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 13:13:07 följande:
Kul! Nu känns det väl bättre, att du blivit bekräftad som kvinna, som du räknade med // 
citat: Jag ser som sagt ganska bra ut. Folk kallar mig rent av vacker, och jag är van vid att få komplimanger annars, som när jag går på stan och dylikt. Därför blir jag förvånad, speciellt när jag har läst på olika forum att kvinnor ska kunna välja och vraka på dejtingsidor

Märkligt faktiskt.... Jag menar, att de inte ens kollat vem som skrivit/ besökt dem. Om det nu är så svårt för män på dejtingsidor, menar jag.... Jag skulle förstå om det rörde sig om 10:or, men detta är helt vanliga gubbar/ killar som visserligen ser trevliga ut men det är inga superhunks. Kanske 7:or, som gubbar betraktade då alltså.
Det verkar faktiskt vara väldigt mycket lättare för mig att hitta manligt sällskap på stan, och det trodde jag faktiskt aldrig efter allt jag läst om hur svårt det är för män på dessa sidor....
Nu behövs alltså sållning, och här är varför män så ofta inte får något svar alls.... Det är stört omöjligt att ens läsa alla meddelanden. Medan jag läser ett får jag 4 till. Inte heller tycks HP ha någon annan spärrfunktion än att man kan spärra alla utom favoriter från att skriva meddelanden, men då kanske jag missar intressanta män bara därför att de såg mig först och tappade intresset när jag inte svarade....
Att de inte kan bygga en sida som funkar efter hur det ser ut mellan könen...