• Plattmage

10 000

Flera tjejer än jag som sugit av sin kille i luften?
    /Sara 

• Svar på tråden 10 000
  • Anonym (-6)

Nej, det skulle jag aldrig gå med på. Offentliga minitoaletter på ett flygplan låter inte som en särskilt lockande plats att göra sånt. Luktar illa, går nog knappt att röra sig därinne, ful, osexig miljö. 

• Anonym (Cockpit)
    Anonym (-6) skrev 2024-06-24 01:11:28 följande:

Nej, det skulle jag aldrig gå med på. Offentliga minitoaletter på ett flygplan låter inte som en särskilt lockande plats att göra sånt. Luktar illa, går nog knappt att röra sig därinne, ful, osexig miljö. 

Du kan ju fråga om du kan får låna cock-pit i några minuter med din partner och vara ensamma där. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 01:16:00 följande:
    Du kan ju fråga om du kan får låna cock-pit i några minuter med din partner och vara ensamma där. 
    Det utrymmet är till för piloterna och de lär knappast låna ut detta till passagerare som inget viktigt har för sig. Antar att du skämtar. 
  • Anonym (Cockpit)
    Anonym (-6) skrev 2024-06-24 01:20:49 följande:
    Det utrymmet är till för piloterna och de lär knappast låna ut detta till passagerare som inget viktigt har för sig. Antar att du skämtar. 
    Du måste vara den roligaste på fester med din otroliga förmåga att förstå skämt?
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 01:32:21 följande:
    Du måste vara den roligaste på fester med din otroliga förmåga att förstå skämt?
    Ja, det var ju precis det jag förstod och även påpekade - att du skämtade. 

Dina s.k. "skämt" förresten, går knappast hem bland vuxet folk som passerat puberteten de heller. Kasta sten i glashus du. 
  • Anonym (Cockpit)
    Anonym (-6) skrev 2024-06-24 02:08:15 följande:
    Ja, det var ju precis det jag förstod och även påpekade - att du skämtade. 

Dina s.k. "skämt" förresten, går knappast hem bland vuxet folk som passerat puberteten de heller. Kasta sten i glashus du. 
    Du borde verkligen jobba som standup komiker så rolig som du är.
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 02:28:24 följande:
    Du borde verkligen jobba som standup komiker så rolig som du är.
    Tja, jag vet ju bättre än att skratta åt dina obefintliga "skämt" iallafall.

Alltid en bra början.
  • Anonym (Cockpit)
    Anonym (-6) skrev 2024-06-24 02:32:00 följande:
    Tja, jag vet ju bättre än att skratta åt dina obefintliga "skämt" iallafall.

Alltid en bra början.
    Jag skulle bli förvånad om du skrattar åt några skämt alls som inte är dina egna.
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 02:39:01 följande:
    Jag skulle bli förvånad om du skrattar åt några skämt alls som inte är dina egna.
    Jag skrattar åt folk som har faktiska skämt att komma med. Vilket du inte hade. 
  • Anonym (Cockpit)
    Anonym (-6) skrev 2024-06-24 02:45:15 följande:
    Jag skrattar åt folk som har faktiska skämt att komma med. Vilket du inte hade. 
    Vet inte varför du tror att mitt inlägg var ett skämt som du skulle skratta åt, du är inte så betydelse full och viktig som du kanske tror. 
Svar på tråden 10 000