• Plattmage

10 000

Flera tjejer än jag som sugit av sin kille i luften?
    /Sara 

• Svar på tråden 10 000
  • Anonym (L)

Jag och ett gammalt ex gjorde det bara för sakens skull. Oralsex går väl bra men att ha samlag var löjligt obekvämt och vi gav upp rätt fort😅

• Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 04:04:14 följande:

Det enda som är uppenbart är att du av någon anledning inte klara av att förstå att jag inte bryr mig om någon tycker att mitt inlägg är roligt eller inte.
    Att du nu börjar yra om psykologi visar bara att du har tappat kontrollen i den här tråden. 
    Vore bra att veta hur många fler gånger jag måste skriva att jag inte bryr mig för att du ska förstå. 

Nej, du är den som inte fattar nåt vilket du fortsätter bevisa hela tiden.

Nej, jag har full koll vilket knappast kan sägas om dig och dina självmotsägelser.

Du kan sluta svara. Det vore ett bra sätt att få slut på det hela och ett ypperligt sött att visa att du struntar i allt. 
  • Anonym (Cockpit)
    Anonym (-6) skrev 2024-06-24 04:18:42 följande:
    Nej, du är den som inte fattar nåt vilket du fortsätter bevisa hela tiden.

Nej, jag har full koll vilket knappast kan sägas om dig och dina självmotsägelser.

Du kan sluta svara. Det vore ett bra sätt att få slut på det hela och ett ypperligt sött att visa att du struntar i allt. 

Nu har jag slösat bort tillräckligt med tid på att svara på dina knasiga inlägg och vet nu att du inte är kapabel att förstå något alls. 

Jag önskar dig en bra fortsättning på ditt liv. 

• Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 04:33:45 följande:

Nu har jag slösat bort tillräckligt med tid på att svara på dina knasiga inlägg och vet nu att du inte är kapabel att förstå något alls. 

Jag önskar dig en bra fortsättning på ditt liv. 

Jodå, jag förstår precis hur tröttsamma typer som du fungerar. 

Bra att äntligen få slippa mer tjöt från din trista mun. 
  • Anonym (Cockpit)

Det var ju lättare förr i business klass då man satt två och två tillsammans och det inte var någon skiljevägg mellan stolarna som det är nu i de flesta flygplan i business. 

• Anonym (L)

-6 och cockpit, ni är båda astråkiga! Skruva upp volymen i tjafset lite om det ska vara värt att hämta popcornOskyldig

• Anonym (Mia)
    Anonym (-6) skrev 2024-06-24 03:05:10 följande:
    Antagligen för att du försökte göra dig rolig i den här tråden men misslyckades big time. 
    Håller med dig faktiskt. Hans försök till skämt var inte det minsta roligt och någon kan omöjligt ha skrattat åt det.
  • Anonym (-6)
    Anonym (L) skrev 2024-06-24 06:06:54 följande:

-6 och cockpit, ni är båda astråkiga! Skruva upp volymen i tjafset lite om det ska vara värt att hämta popcornOskyldig

Tror du jag har lust att tjafsa med den där tramsaren? Gör nåt roligt själv istället. Du framkallar inga skratt du heller precis. 
  • Anonym (L)
    Anonym (-6) skrev 2024-06-24 06:36:35 följande:
    Tror du jag har lust att tjafsa med den där tramsaren? Gör nåt roligt själv istället. Du framkallar inga skratt du heller precis. 
    Det vill du nog, lite, eftersom du tjafsat tillbaka hela nattenFlört

Nej det har du nog rätt i.
  • Anonym (-6)
    Anonym (L) skrev 2024-06-24 07:28:53 följande:
    Det vill du nog, lite, eftersom du tjafsat tillbaka hela nattenFlört

Nej det har du nog rätt i.
    Verkligen inte. Ger bara svar på tal till jobbigt folk som ska bråka med mig. 

Som tidigare sagts. Sämsta och minst hygieniska platsen med en flygplanstoalett. Eller toaletter överhuvudtaget. Aldrig i livet. Det ska vara fräscha miljöer för intima akter, inte grisiga o illaluktande. 
  • Anonym (...)

Låter trist att bli avsugen i luften.

Prova att nudda skaftet nästa gång.

Svar på tråden 10 000