10 000
Flera tjejer än jag som sugit av sin kille i luften?
/Sara
Flera tjejer än jag som sugit av sin kille i luften?
/Sara
Jag och ett gammalt ex gjorde det bara för sakens skull. Oralsex går väl bra men att ha samlag var löjligt obekvämt och vi gav upp rätt fort😅
Det enda som är uppenbart är att du av någon anledning inte klara av att förstå att jag inte bryr mig om någon tycker att mitt inlägg är roligt eller inte.
Att du nu börjar yra om psykologi visar bara att du har tappat kontrollen i den här tråden.
Vore bra att veta hur många fler gånger jag måste skriva att jag inte bryr mig för att du ska förstå.
Nu har jag slösat bort tillräckligt med tid på att svara på dina knasiga inlägg och vet nu att du inte är kapabel att förstå något alls.
Jag önskar dig en bra fortsättning på ditt liv.
Nu har jag slösat bort tillräckligt med tid på att svara på dina knasiga inlägg och vet nu att du inte är kapabel att förstå något alls.
Jag önskar dig en bra fortsättning på ditt liv.
Det var ju lättare förr i business klass då man satt två och två tillsammans och det inte var någon skiljevägg mellan stolarna som det är nu i de flesta flygplan i business.
-6 och cockpit, ni är båda astråkiga! Skruva upp volymen i tjafset lite om det ska vara värt att hämta popcorn
-6 och cockpit, ni är båda astråkiga! Skruva upp volymen i tjafset lite om det ska vara värt att hämta popcorn
Låter trist att bli avsugen i luften.
Prova att nudda skaftet nästa gång.