10 000
Flera tjejer än jag som sugit av sin kille i luften?
/Sara
Flera tjejer än jag som sugit av sin kille i luften?
/Sara
Jajamän
Nej min fru har aldrig gjort det och det är inte heller något som vi längtar efter.
Men jag kan förstå er som tycker att det är nåt speciellt med det.
Min fundering blir ju dock att det måste vara svårt att göra det utan att bli upptäckt av såväl medpassagerare som av kabin personalen? Är det det som lockar - risken att bli upptäckt? Eller är det nåt annat som utgör spänningen i det?
Att det sker på hög höjd är väl helt egalt eftersom det är tryckkabin så känns det ju precis som att vara på mark.
Myten om 10 000 meters klubben säger ju annars att det ska vara ett samlag på en flygplans toalett vilket i mina öron låter totalt värdelöst - extremt trångt och ofräscht samt med mycket stor, för att inte säga 100 procent garanterad, upptäcktsrisk/ upptäckts möjlighet eftersom båda går in samtidigt.
Och puritanerna menar väl att det dessutom ska ske med att ena parten ska vara kabinpersonal vilket är i princip helt orealistiskt då de har fullt upp med sitt under flygningarna.
Men kul för er som roas av att ge er partner oralsex - så länge ni inte stär någon annan och hotar flygsäkerheten är det väl er egen grej...
Lycka till!
Självklart.
Har haft det med en gång, en flygvärdinna upptäckte det log bara och tog upp en filt så ingen så vad vi gjorde.
Nej bara pullat och smekt till orgasm i flygstolarna under en filt.
Nej men jag har försökt. Min man är rätt pryd av sig så det krävdes först en del övertalning. Sedan hade flygvärdinnan på något sätt fattat/överhört vad jag/vi planerade, stoppade oss och skällde på oss :D
"Mam. Do you think i'm stupid? I know what you're up to! Return to your seat!"
Nej, men på parkeringen utanför Gekås Ullared.
Nej, men på parkeringen utanför Gekås Ullared.
I en bil som kördes av mig var det en ung kvinna som gav sig på att visa sina skills i "konsten" deeptroath utan att tveka.
Jo det funkade faktiskt rätt bra, både för mig att köra och för henne att bara bocka sig ner och svälja mina 18 cm. Inte en droppe fanns för övrigt nånstans innan hon var klar.
Lite imponerad av henne blev jag allt och trevligt var det ju för mig förstås fast så här i efterhand inser jag ju att det helt klart påverkade trafiksäkerheten.
Vad hon gör idag har jag ingen aning om, det här hände för mer än 30 år sen!
I en bil som kördes av mig var det en ung kvinna som gav sig på att visa sina skills i "konsten" deeptroath utan att tveka.
Jo det funkade faktiskt rätt bra, både för mig att köra och för henne att bara bocka sig ner och svälja mina 18 cm. Inte en droppe fanns för övrigt nånstans innan hon var klar.
Lite imponerad av henne blev jag allt och trevligt var det ju för mig förstås fast så här i efterhand inser jag ju att det helt klart påverkade trafiksäkerheten.
Vad hon gör idag har jag ingen aning om, det här hände för mer än 30 år sen!