Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Har städat upp fåglarnas skit på balkongen! De har suttit på räcket och använt den som toalett 😅🐦?⬛
Har städat upp fåglarnas skit på balkongen! De har suttit på räcket och använt den som toalett 😅🐦?⬛
Besökte det trevliga caféet Steinbrenner & Nyberg med mamma och en gammal gymnasielärarinna till mig som jag tycker mycket om. Trevligare och mer empatisk person finns inte.
Tar det lugnt i soffan just nu. Beställde lite nya byxor till våren. Tyst och lugnt. Skön kväll.
Sitter på marken med en missekatt på granngården och väntar på Hemglass. Här om ca 5 min. Lite kallt i denna tunna gröna vårjacka, brrr..

Tog en promenad nerför berget och vandring genom stan. Mysigt område man bor i faktiskt. Nära till Klippan och havet också.
Gick in på Ica och köpte en kall dricka. Sitter här i skuggan nu och chillar på min innergård. Skönt med våren.
Gört en omgång i grovtvättstugan idag. Köksmattan behöde en omgång. Fortsatt packa upp kartonger efter att vi flyttade för 4 veckor sedan. Även fått en leverans från Ikea som jag tagit hand om. Varit på fötterna sen strax efter 8 imorse så kroppen börjar bli lite öm. Träningsvärk efter igår också då jag var på gymmet samt simmade. Barnen är inte hemma, tyvärr har älsklingen åkt norröver med sina barn... nåja, vi träffades ju så sent som för två veckor sedan.