• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Mayjel

Inget särskilt, varit på torget med sällskap till följd av trist väder. 

Sitter här nu och unnar mig lite kvällsgott. Kex med Gruyère och en god marmelad på rabarber, vitvin och vanilj. Njuter av den stillsamma kvällen. 

• Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Spelat Candy Crush 

• Mayjel

Fika och promenad genom Hagaparken bort mot Bältespännarparken i stan. Trivsamt men återigen lite blåsigt och kallt.

Sitter just nu och tittar på mysiga och varma skärgårdsmiljöer i filmerna om Saltkråkan och dess invånare. För att frambringa en lite mer somrig stämning än den som vädergudarna, hittills, varit mycket snåla med. 

• Anonym (Längtar)

Ligger och har svårt att sova. Klockan är 01.15 hos mig. Det är 3,5 dagar kvar på denna resa innan vi beger oss av hem till Sverige igen. Der har varit mysigt men också en del känslomässigt som svämmat över, speciellt hos ena barnet. Det är knappt att vi hinner hem innan de ska iväg på semester med sin andra förälder. Dessutom behöver de ta ett beslut på om de önskar fortsätta med sin befintliga idrott eller inte. Om valet är inte kommer det inte att tas väl emot av den andre föräldern vilket så klart oroar barnen. 

• Mayjel

Varmt hela dagen så suttit inne och druckit isvatten och ätit kall mat istället. 

Nu regnar det ute vilket ger en skön svalka från den öppna balkongdörren.

• Mayjel

Varit på café Liba vid torget och ätit en mjukglass med jordgubbssmak. Väldigt gott får jag säga. 

Kom just in från gården och behöver rådfråga lite kort kring en sak.

En av katterna som finns här använder vår, grannskapets gemensamma innergård att uträtta sina behov i. Jag har sett honom kissa i en av rabatterna och idag bajsade han i en sandlåda på lekplatsen häruppe. 

Bör man kontakta ägaren om saken eller är detta något man får räkna med och oundvikligt?

• Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Tvättat fönster.

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag