• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-07-05 03:07:56 följande:

Varit ute i regnet, vandrade längs Avenyn och ner mot Ica vid Liseberg. Var väl sådär. Inte världens bästa juliväder men åtminstone bättre än att isolera sig inomhus. 

Massa cupare på Heden, nu börjas det 😒 Gothia på måndag. Då får man hålla sig på avstånd och undvika milslånga köer på McDonalds. Och många ställen i övrigt också.

Skönt att komma ut trots dåligt väder! ☔️

Ja, i fotbollstider är det bäst att ligga lågt 😅
  • Anonym (Längtar)
    Eurydike skrev 2025-07-12 16:49:38 följande:
    Hoppas det löser sig med armen/axeln och att övningarna hjälper! 💪
    Förr eller senare blir den väl bra, är det frusen skuldra kan det ju dröja.... men periodvis känns det redan bättre. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Längtar)

Träffade älsklingen igår äntligen. 2 månader sedan sist. Mös, fick massage, åt gott, satt ute på kvällen och njöt av vädret. Kollade på film, kom i säng alldeles för sent. Njöt av en lugn morgon innan han skjutsade mig till tåget. 

Nu på eftermiddagen har jag varit hos naprapaten igen och behandlat min bråkiga vänsterarm med dryneedling och laser så nu är den tokstel men imorgon blir det bättre. 

• Anonym (A)

Jag har storstädat sonens rum. Han har mått dåligt under en period och det blev totalt kaos. Jag har inte fått hjälpa honom men nu har han börjat jobba så jag passar på att sortera, rensa ut, kasta skräp, panta läskflaskor och gå till återvinningen.

Nu är det bara ytorna och golvet kvar. Det känns så himla bra att kunna göra det för honom. Han är fortfarande låg men jag märker att det gör skillnad att komma hem till ett städat rum. 

• Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Besökt ett nyöppnat glasscafé med över 90 olika smaker. Ska dit igen med en kompis om två dagar och längtar redan nu. En nygräddad våffla med avokado, picklad lök och burrata, mmm... Avslutas med en härligt iskall björnbärsdröm.

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag