• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Längtar)

Svårt att sova. Kroppen är fortfarande ur fas efter resan.  Började jobba igår. Kom överens med kärleken igår att komma över på söndag efter att han lämnat barnen till deras mamma på förmiddagen. Längtar då det var då länge sedan vi sågs. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Längtar)

Promenerade från Hötorget till Gullmarsplan igår efter jobbet. Det var mysigt. Gjorde övningar jag fått av naprapaten för min bråkiga vänsterarm/axel. Fick dryneedling och laser på den i tisdags. Ska tillbaka på måndag. Får se om det blir promenad även idag. 

• Deegan

Oj det var ett bra tagen man var härinne såg ja nu Skrattande
    idag&ikväll så blir det "grille" vi är ett glatt gäng på ca 35 personer som har en årlig grillfest varje år, detta är 16 året som går av staplen, så kylväskorna är laddade med mat&öl så klart Skrattande, dags o duscha och göra sej iordning, hoppas att det inte blir något mera regn nu bara..

/D

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Eurydike
    Deegan skrev 2025-07-12 14:04:09 följande:

Oj det var ett bra tagen man var härinne såg ja nu Skrattande
    idag&ikväll så blir det "grille" vi är ett glatt gäng på ca 35 personer som har en årlig grillfest varje år, detta är 16 året som går av staplen, så kylväskorna är laddade med mat&öl så klart Skrattande, dags o duscha och göra sej iordning, hoppas att det inte blir något mera regn nu bara..

/D

Så nu dyker du upp så här i grilltider och frestar oss andra! 😋 Ett glatt gäng på ca 35 personer låter riktigt trevligt, mycket trevligare än ett surt gäng 😅 16 året i rad gör detta till en tradition av gamla anor. Ha det så flott och gott! 🥳
  • Eurydike
    Anonym (Längtar) skrev 2025-07-10 08:47:21 följande:

Promenerade från Hötorget till Gullmarsplan igår efter jobbet. Det var mysigt. Gjorde övningar jag fått av naprapaten för min bråkiga vänsterarm/axel. Fick dryneedling och laser på den i tisdags. Ska tillbaka på måndag. Får se om det blir promenad även idag. 

Hoppas det löser sig med armen/axeln och att övningarna hjälper! 💪
  • Eurydike
    Sumprunkare skrev 2025-07-08 16:23:34 följande:

Satt ett bra tag på klosetten. Ahh plopp ?

Bättre än att sitta i den!
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag