• Anonym (lite grövre)

Penisöverdrag

Hej
    Jag funderar på att beställa ett sk "penisöverdrag". Inte för att jag egentligen behöver en längre kuk (jag ligger runt snittet på ca 15 cm) men det vore kul att testa på att vara lite grövre för min frus skull. Det är inte så att hon har uttryckt några sådana önskemål men det är ju kul att experimentera. 

Så...är det någon här som har erfarenhet av dylika saker? Någon som provat? Man eller kvinna....hur var det?

Och isf...vilken modell är det ni har testat. Rekommendationer? Ngt man skall tänka på inför en ev beställning?

Tacksam för era erfarenheter.

• Svar på tråden Penisöverdrag
  • XDX
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-05 14:45:34 följande:
    Du är fan inte frisk på en enda fläck. 

Dock väldigt bra att du även i denna tråd visar hur jävla sjukt i huvudet du är.

Kommer aldrig att bli off topic att upplysa besökare på detta forum om dina vidriga kommentarer runt vaginor och mätning av dessa.
    Du verkar helt humorbefriad 🤣

Men du har i alla fall dina lögner om mig att leva på 😘 

Beklagar till trådskaparen, trist att mina mobbare skräpar ner din tråd. Kanske moderatorerna kan göra nåt. 
  • Anonym (Hotwife)
    XDX skrev 2024-08-05 14:07:09 följande:
    Tänker att en crucifixformad dildo med måttgradering är att föredra. Eller vad tror du? Dock bara hittat en modell, och den har inte lika grovt ollon som jag 🤣🤣😘

Lämna nu tråden on topic. Du får gärna fylla min meddelandebox istället.
    Så förvånande att du även i detta inlägg var tvungen att ta upp ditt ollon. Din fixering vid dit kön är både osmakligt och sjukligt. 

Kommentarer om crucifixformad dildo är riktigt osmaklig när man väger i vidriheterna du skrev i tråd om att mäta vaginor 
  • Anonym (Eva)
    XDX skrev 2024-08-05 14:50:00 följande:
    Du verkar helt humorbefriad 🤣

Men du har i alla fall dina lögner om mig att leva på 😘 

Beklagar till trådskaparen, trist att mina mobbare skräpar ner din tråd. Kanske moderatorerna kan göra nåt. 
    Vad är det du påstår är lögn. Är läskunnig och läste dina vidriga inlägg så vad är du vill påstå är någon form av lögn när man påminner om din vidrigheter. Kan garantera att jag absolut inte är humorbefriad men det finns inte tillstymmelse till humor i dina kommentarer och dess vidrigheter. 
  • Anonym (Mannen)
    XDX skrev 2024-08-05 14:07:09 följande:
    Tänker att en crucifixformad dildo med måttgradering är att föredra. Eller vad tror du? Dock bara hittat en modell, och den har inte lika grovt ollon som jag 🤣🤣😘

Lämna nu tråden on topic. Du får gärna fylla min meddelandebox istället.
    Missade den nämnda tråden om vaginor och med tanke på reaktionerna om denna tråd i andra trådar är jag riktigt glad för att jag inte läste den för med tanke på reaktioner kan det inte vart någon trevlig läsning. 

Blir dock lite nyfiken på vad du skrev som har gjort folk så upprörda för det kan inte bara handla om goda råd som framförts på ett respektfullt sätt för jag har aldrig upplevt en liknande hatstorm på FL. 
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-05 15:42:54 följande:
    Missade den nämnda tråden om vaginor och med tanke på reaktionerna om denna tråd i andra trådar är jag riktigt glad för att jag inte läste den för med tanke på reaktioner kan det inte vart någon trevlig läsning. 

Blir dock lite nyfiken på vad du skrev som har gjort folk så upprörda för det kan inte bara handla om goda råd som framförts på ett respektfullt sätt för jag har aldrig upplevt en liknande hatstorm på FL. 
    Hatstormen är mycket befogad.

Den tråden var en ren uppvisning i respektlöshet, kvinnoförakt, vidriga kommentarer runt kvinnor som inte ville vara en del i en runktråd om vaginors djup och olika metoder att mäta djup på. Värst var ändå den totala okunskapen och respektlösheten runt kvinnor som har psykiska och fysiska men på grund av män som haft ett behov att föra in föremål i kvinnors vaginor i syfte att plåga och utöva makt där XDX stod för merparten av vidrigheterna, respektlösheten och okunskapen. 
  • Anonym (Dildo på ben.)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-05 15:56:19 följande:

Den tråden var en ren uppvisning i respektlöshet, kvinnoförakt, vidriga kommentarer runt kvinnor som inte ville vara en del i en runktråd om vaginors djup och olika metoder att mäta djup på. Värst var ändå den totala okunskapen och respektlösheten runt kvinnor som har psykiska och fysiska men på grund av män som haft ett behov att föra in föremål i kvinnors vaginor i syfte att plåga och utöva makt där XDX stod för merparten av vidrigheterna, respektlösheten och okunskapen. 
    Bra sammanfattning. Tråden var fruktansvärd.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-05 15:56:19 följande:

Fy fan, läge att sluta upp i hatstormen med andra ord.
  • XDX
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-05 16:10:52 följande:
    Fy fan, läge att sluta upp i hatstormen med andra ord.
    Du låter dig dras med i de billiga lögnerna och förtalet? 
    Jag tänkte att detta var ett forum för vuxna med någon form av vett.... 
  • Anonym (BBW)
    XDX skrev 2024-08-05 16:13:56 följande:
    Tänka sig att vi är nog rätt många som trodde att detta var ett forum för vuxna där man respekterade varandra men dom som levde i den illusionen fick ett brutalt uppvaknande med dina inlägg om vaginor och djup. 

Vad är du vill påstå är lögn och förtal. 
    Innan du svarar så bör du betänka att jag läste alla dina inlägg i nämnda tråd. 
  • Anonym (Mannen)
    XDX skrev 2024-08-05 16:13:56 följande:
    Nu har jag som sagt inte läst den aktuella tråden, men min reflektion är att det måste självklart finnas en anledning till att den togs bort och det känns mycket märkligt om tidernas hatstorm på FL har blåst upp utan anledning. 
Svar på tråden Penisöverdrag