• Anonym (lite grövre)

Penisöverdrag

Hej
    Jag funderar på att beställa ett sk "penisöverdrag". Inte för att jag egentligen behöver en längre kuk (jag ligger runt snittet på ca 15 cm) men det vore kul att testa på att vara lite grövre för min frus skull. Det är inte så att hon har uttryckt några sådana önskemål men det är ju kul att experimentera. 

Så...är det någon här som har erfarenhet av dylika saker? Någon som provat? Man eller kvinna....hur var det?

Och isf...vilken modell är det ni har testat. Rekommendationer? Ngt man skall tänka på inför en ev beställning?

Tacksam för era erfarenheter.

• Svar på tråden Penisöverdrag
  • XDX
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-05 15:42:54 följande:
    Missade den nämnda tråden om vaginor och med tanke på reaktionerna om denna tråd i andra trådar är jag riktigt glad för att jag inte läste den för med tanke på reaktioner kan det inte vart någon trevlig läsning. 

Blir dock lite nyfiken på vad du skrev som har gjort folk så upprörda för det kan inte bara handla om goda råd som framförts på ett respektfullt sätt för jag har aldrig upplevt en liknande hatstorm på FL. 
    Någon skapade en tråd om vaginors djup. I den frågade någon upprört om tanken var att de kvinnor som vill mäta sin vaginas djup ska föra in en linjal. 

Jag tipsade om att istället använda ett penisformat föremål som t ex en dildo, gurka eller banan. Givetvis med sunt förnuft och kondom och ev glidmedel. 

En nära kvinnlig vän gjorde detta och mätte sin vaginas djup. Hon använde helt vanligt sunt förnuft och allt gick bra. 

Jag har ingen aning om varför ett drev av hat, mobbing, lögner och förtal har startats mot mig. Riktigt obehagligt, som om man råkat i luven på någon sekt/klan/gäng. 

Oavsett vad jag skriver och i vilken tråd så dyker de upp och brer ut sig helt skamlöst. 

Låt er inte luras med i detta. 
  • Anonym (Eva)
    XDX skrev 2024-08-05 16:26:45 följande:
    Någon skapade en tråd om vaginors djup. I den frågade någon upprört om tanken var att de kvinnor som vill mäta sin vaginas djup ska föra in en linjal. 

Jag tipsade om att istället använda ett penisformat föremål som t ex en dildo, gurka eller banan. Givetvis med sunt förnuft och kondom och ev glidmedel. 

En nära kvinnlig vän gjorde detta och mätte sin vaginas djup. Hon använde helt vanligt sunt förnuft och allt gick bra. 

Jag har ingen aning om varför ett drev av hat, mobbing, lögner och förtal har startats mot mig. Riktigt obehagligt, som om man råkat i luven på någon sekt/klan/gäng. 

Oavsett vad jag skriver och i vilken tråd så dyker de upp och brer ut sig helt skamlöst. 

Så du vill påstå att det var det ända du skrev i den tråden. 

Vill påminna om att jag är läskunnig och har ett gott minne.

Om du inte förstår varför du skapar denna denna hatstorm så har du stora problem. 
  • Anonym (Dildo på ben.)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-05 16:29:40 följande:

Om du inte förstår varför du skapar denna denna hatstorm så har du stora problem. 
    Även jag är läskunnig och har också ett fungerande minne.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-05 16:29:40 följande:

Även jag kan läsa och minnet är det absolut inget fel på.
  • SannnaB

15 centimeter låter i alla fall lagom för mig. Flört

• Anonym (Mannen)
    XDX skrev 2024-08-05 16:26:45 följande:

Tyvärr känns detta inte speciellt troligt. 

En tråd plockas inte bort utan anledning. Det måste helt enkelt finnas mer i detta än vad du vill tillstå. 
  • XDX
    Anonym (Mannen) skrev 2024-08-05 16:59:52 följande:
    Tyvärr känns detta inte speciellt troligt. 

En tråd plockas inte bort utan anledning. Det måste helt enkelt finnas mer i detta än vad du vill tillstå. 
    Tråden fylldes med lögner, förtal och mobbning mot mig. Jag anmälde en massa av dessa inlägg med önskan om att ingripa mot mobben. Jag önskade inget raderat, men moderatorerna svarade tyvärr med att radera hela tråden. (Jag har t o m bett moderatorerna att återställa tråden, men inte fått nån respons på det.) Annars hade du kunnat läsa själv istället för att gå på hörsägen som du nu verkar göra. Ett annat alternativ, som jag själv och förmodligen de flesta anser klokare, är att låta bli att engagera sig i detta och bara scrolla vidare. 
  • Anonym (Dildo på ben.)
    XDX skrev 2024-08-05 17:09:28 följande:
    Tråden fylldes med lögner, förtal och mobbning mot mig. Jag anmälde en massa av dessa inlägg med önskan om att ingripa mot mobben. Jag önskade inget raderat, men moderatorerna svarade tyvärr med att radera hela tråden. (Jag har t o m bett moderatorerna att återställa tråden, men inte fått nån respons på det.) Annars hade du kunnat läsa själv istället för att gå på hörsägen som du nu verkar göra. Ett annat alternativ, som jag själv och förmodligen de flesta anser klokare, är att låta bli att engagera sig i detta och bara scrolla vidare. 
    Vilka mobbare. Var det någon som var extremt otrevlig och respektlös i den tråden så var det du. 
  • Anonym (Mannen)
    XDX skrev 2024-08-05 17:09:28 följande:
    Tyvärr känns inte heller detta speciellt trovärdigt. 

Något måste du helt enkelt ha uttryck i den tråden. Har helt enkelt väldigt svårt att tro att man möts av så mycket hat som den nämnda tråden skapat om det inte finns en anledning. 

Får man en tråd kallad för den vidrigaste i FL:s historia så är jag extremt tveksam till om du utryckt dig respektfull mot andra i tråden. Väljer så här långt att tro på det jag läser om tråden då din utsaga inte känns speciellt trovärdigt. 
  • Anonym (Janne johansson)

Ja kan säkert vara kul att testa
    Många kvinnor blir slappa i takt med stigande ålder
    Därför träffar man helst yngre förmågor.

Svar på tråden Penisöverdrag