• Anonym (lite grövre)

Penisöverdrag

Hej
    Jag funderar på att beställa ett sk "penisöverdrag". Inte för att jag egentligen behöver en längre kuk (jag ligger runt snittet på ca 15 cm) men det vore kul att testa på att vara lite grövre för min frus skull. Det är inte så att hon har uttryckt några sådana önskemål men det är ju kul att experimentera. 

Så...är det någon här som har erfarenhet av dylika saker? Någon som provat? Man eller kvinna....hur var det?

Och isf...vilken modell är det ni har testat. Rekommendationer? Ngt man skall tänka på inför en ev beställning?

Tacksam för era erfarenheter.

• Svar på tråden Penisöverdrag
  • Anonym (Eva)
    XDX skrev 2024-08-05 17:09:28 följande:
    Tråden fylldes med lögner, förtal och mobbning mot mig. Jag anmälde en massa av dessa inlägg med önskan om att ingripa mot mobben. Jag önskade inget raderat, men moderatorerna svarade tyvärr med att radera hela tråden. (Jag har t o m bett moderatorerna att återställa tråden, men inte fått nån respons på det.) Annars hade du kunnat läsa själv istället för att gå på hörsägen som du nu verkar göra. Ett annat alternativ, som jag själv och förmodligen de flesta anser klokare, är att låta bli att engagera sig i detta och bara scrolla vidare. 
    Nu drunknar du i din offerkofta. Om det var någon som mobbade, var respektlös, väldigt okunnig och totalt saknade förmåga att ta in vad andra skrev så var det du. 

Sluta larva dig, du gör dig bara till åtlöje. 

Njut av att du har rekordet när det gäller vidrigheter på detta forum.
  • Anonym (lite grövre)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-05 12:21:59 följande:
    Mitt råd är att låta bli och lägga pengarna på en bra dildo eller någon annan trevlig leksak. 

Har testat några gånger men gillar det absolut inte så det helt dödar känslan. Kan kanske tilläggas att när jag har sex med kondom så är det alltid med Skyn just för att behålla känslan. 

Självklart min erfarenhet och känsla. 

Vill man testa så skall man självklart göra det om det är något som båda vill testa. 

Personligen tycker jag också att det är ganska avtändande att se ett penisöverdrag när man kan få se och känna på äkta vara.
    Jag förstår och är även inte allt för förvånad över din rekommendation.
    Tack för att du delade med dig av dina synpunkter och råd. 
  • Anonym (lite grövre)
    Anonym (Dildo på ben.) skrev 2024-08-05 12:31:23 följande:

Brukar ibland skämta om männen vi bjuder in som extra killar som dildos med egna ben. Självklart lite respektlöst men personligen tycker jag inte att du skall förvandla dig själv till en sexleksak. 

Har inte frun utryckt något önskemål i den riktningen är mitt råd lägg leklusten och viljan att exprimentera på annat.

Själv vill jag i möjligaste mån ha sex utan kondom så att använda ett penisöverdrag känns inte lockande.

Dildo på två ben är ett roligt uttryck. Tack för att du berikar min tråd och delar med dig av dina erfarenheter.
  • Anonym (lite grövre)
    välbärgad man i mina bästa år skrev 2024-08-05 13:27:04 följande:

Nej... nej... nej... inget penisöverdrag!

Dina tankar uttrycks föredömligt kort och kärnfullt. Tack för att du låter oss alla veta var du står i frågan. 
  • Anonym (lite grövre)

Till er som diskuterar en debatt som verkar ha försiggått i en annan tråd vill jag säga att det är väldigt intressant att ta del av era tankar och ståndpunkter runt det aktuella ämnet som ni med så stort intresse engagerar er i. Jag hoppas att ni håller med mig att ni gärna får fortsätta den här spännande dialogen i en annan tråd. Jag skall med stort intresse följa den där. Jag råkar vara en vän av ordning och vill därför föra tillbaka diskussionen runt frågan som jag startade min tråd runt. 

• Anonym (lite grövre)
    Anonym (Janne johansson) skrev 2024-08-05 17:25:53 följande:

Ja kan säkert vara kul att testa
    Många kvinnor blir slappa i takt med stigande ålder
    Därför träffar man helst yngre förmågor.

Ja, det var min tanke precis. Vore kul att testa. Inget som säger att det nödvändigtvis kommer att bli succe. Det är ju många andra saker som man valt att testa också och som man insett att, nä, det var inget att fortsätta med. Men ibland så överraskar det.

Tack för din värdefulla fördjupning i det här ämnet. 
  • Anonym (lite grövre)
    SannnaB skrev 2024-08-05 16:40:12 följande:

15 centimeter låter i alla fall lagom för mig. Flört

Där ser man. Och så är det nog för de flesta också. Det är ju ngn form av snittlängd vad jag förstår. Och som jag skrev i min trådstart så är det inte längden som jag vill påverka utan grovleken.

Tack för att ditt intressanta inlägg i tråden och att du med ditt svar hjälper mig att påminna alla om vad jag skrev i min trådstart. 
  • Anonym (BBW)
    Anonym (lite grövre) skrev 2024-08-05 18:17:13 följande:
    Jag förstår och är även inte allt för förvånad över din rekommendation.
    Tack för att du delade med dig av dina synpunkter och råd. 
    Nu blir detta inte svar på den direkta frågan om överdrag men om taken är att du vill erbjuda lite grövre så är mitt tips att testa med en penispump och/eller potensringar. 

Personligen är jag inte förtjust i överdrag men jag älskar att leka med pumpar, ringar och inte minst chili för att få penisar att bli lite grövre. Pumpar skall dock användas försiktigt och med förstånd.

Lycka till, lek och ha skoj oavsätt vad väljer att piffa upp sexlivet med.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-05 18:53:26 följande:
    Nu blir detta inte svar på den direkta frågan om överdrag men om taken är att du vill erbjuda lite grövre så är mitt tips att testa med en penispump och/eller potensringar. 

Personligen är jag inte förtjust i överdrag men jag älskar att leka med pumpar, ringar och inte minst chili för att få penisar att bli lite grövre. Pumpar skall dock användas försiktigt och med förstånd.

Lycka till, lek och ha skoj oavsätt vad väljer att piffa upp sexlivet med.
    Kan tillägga att testa gärna med dubbla billiga latex kondomer och känn efter om inte det är tillräckligt dödande för känsla och det visuella innan ni lägger pengar på ett överdrag som jag är helt övertygad om aldrig kommer att användas.
  • Anonym (Janne johansson)
    Anonym (lite grövre) skrev 2024-08-05 18:24:11 följande:

Till er som diskuterar en debatt som verkar ha försiggått i en annan tråd vill jag säga att det är väldigt intressant att ta del av era tankar och ståndpunkter runt det aktuella ämnet som ni med så stort intresse engagerar er i. Jag hoppas att ni håller med mig att ni gärna får fortsätta den här spännande dialogen i en annan tråd. Jag skall med stort intresse följa den där. Jag råkar vara en vän av ordning och vill därför föra tillbaka diskussionen runt frågan som jag startade min tråd runt. 

Jo, ett komplext ämne med många olika stånd(punkter).
Svar på tråden Penisöverdrag