Varför raggar han på andra?
Varför raggar han på andra när han är intresserad av mig? och även fortsätter med det när jag har berättat att jag är intresserad av honom också. Trodde vi skulle bygga vidare något. Är det normalt att jag är besviken?
Varför raggar han på andra när han är intresserad av mig? och även fortsätter med det när jag har berättat att jag är intresserad av honom också. Trodde vi skulle bygga vidare något. Är det normalt att jag är besviken?
Han tar inte seriöst erat förhållande.
Släpp den här killen. Det kommer aldrig bli bra. Ni är för olika, har för olika syn och jag är rädd att det kommer bara fortsätta. Skiter det sig så här i början, håll inte ut, bara avsluta. Mitt intresse för honom hade dött ut. Du måste skilja på bilden av vem du trodde han var och vem han var. Låt han vara överallt och ingenstans, han kommer ändå ingenvart med någon då, även om han försöker inbilla sig det, jag har sett samma beteende hos både killar och tjejer. Ryktet sprider sig. Ingen stabil människa med integritet och som vill ha ett seriöst kärleksliv vill ta i dem med tång. Det gäller att sortera ut vilken typ av människa/man du är ute efter, vem du passar ihop med. Låt de som leker så här leka med varandra, det blir bäst om de möter varandra, då är de på samma nivå. Lika barn leka bäst.