• Anonym (Ts)

Istället för dickpicks

Varför skickar inte ni män bilder eller videor på deras tunga och vad den kan göra istället för tråkiga bilder eller videor på kuken? 

• Svar på tråden Istället för dickpicks
  • Anonym (Fokus)

Bra där😅👍 Är evinnerligt trött på mina väninnors avsaknad och klagan på just vad tungor borde kunna åstadkomma, och? alla dessa kukbilder! Mina tjejkompisar vill gärna få dickpics om de är estetiska, tilltalande och i ett sammanhang med rätt stämning, att det redan klickat, man känner varandra etc. Så inte det första man kastar i ansiktet på vilt främmande kvinnor! Så tungbilder kanske är en ypperlig idé 😂

• Anonym (Ts)
    Anonym (Fokus) skrev 2024-08-09 12:42:05 följande:

Bra där😅👍 Är evinnerligt trött på mina väninnors avsaknad och klagan på just vad tungor borde kunna åstadkomma, och? alla dessa kukbilder! Mina tjejkompisar vill gärna få dickpics om de är estetiska, tilltalande och i ett sammanhang med rätt stämning, att det redan klickat, man känner varandra etc. Så inte det första man kastar i ansiktet på vilt främmande kvinnor! Så tungbilder kanske är en ypperlig idé 😂

Eller hur 😁 tänk en man på knä med armarna på ryggen som visar sin tungas talang utan en antydan till kuk med i bild. 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-09 12:47:14 följande:
    Eller hur 😁 tänk en man på knä med armarna på ryggen som visar sin tungas talang utan en antydan till kuk med i bild. 
    Åh herregud 😂 när du beskriver det sådär vet jag inte vad som är värst 
  • Anonym (Ts)

Så vad tror ni män om att skippa snoppbilderna och erbjuda lite tunga istället? Kanske starta en ny trend?

• Anonym (Ts)
    Anonym (Hm) skrev 2024-08-09 13:01:04 följande:
    Åh herregud 😂 när du beskriver det sådär vet jag inte vad som är värst 
    Haha, rätt cheesy men å andra sidan får man snabbt reda på om det är en man som inte är rädd för att visa lite undergivenhet 😁 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fokus)

Jag tänker mer tunga, men för oss legitimerade män behålla möjligheten till dickpics då de efterfrågas, vilket de i alla fall i mitt fall görs, ibland också till en gräns då jag själv säger nej. För en riktig dickpic tar både tid och kraft att göra och tröttnar fort om jag inte får något tillbaka. Ny trend vore absolut kul😅

• Anonym (Ts)
    Anonym (Fokus) skrev 2024-08-09 13:19:20 följande:

Jag tänker mer tunga, men för oss legitimerade män behålla möjligheten till dickpics då de efterfrågas, vilket de i alla fall i mitt fall görs, ibland också till en gräns då jag själv säger nej. För en riktig dickpic tar både tid och kraft att göra och tröttnar fort om jag inte får något tillbaka. Ny trend vore absolut kul😅

Det skulle vara väldigt uppfriskande om det skulle bli en trend. Men jag befarar att syftet med dickpicks inte har så mycket att göra med vad män tror att kvinnor tänder på. Utan snarare vad de själva tänder på så det kommer nog aldrig att ske tyvärr. 😥
  • Anonym (Ts)

Tänk att få en sån här bild istället för en tråkig kuk med en stubbig dubbelhaka i bakgrunden. 👌
  • Anonym (P)
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-09 12:32:04 följande:
    Varför skickar inte ni män bilder eller videor på deras tunga 

Vilkas?
Svar på tråden Istället för dickpicks