• Anonym (Ts)

Istället för dickpicks

Varför skickar inte ni män bilder eller videor på deras tunga och vad den kan göra istället för tråkiga bilder eller videor på kuken? 

• Svar på tråden Istället för dickpicks
  • Anonym (Eva)
    Gaskarl skrev 2024-08-12 08:49:11 följande:
    Tror du?
    Säkert. Vi akn dela bilder på unga ståtliga virila kukar med varandra och sitta och pma med killarna som skickar de till oss.
  • Anonym (Penisbilder i MS-paint)

En annan grej jag testat är att skicka lasagne-bilder på hemlagad lasagne, det har faktiskt blivit uppskattat förutom av en som skrev "Är det här din variant av kukbild? Det var det dummaste jag sett!"

• Anonym (Ts)
    Skyline86 skrev 2024-08-11 14:57:25 följande:
    Tio sekunder innan någon höjer höfterna för att bli penetrerad istället räknas inte som att gilla att bli slickad.. 
    Jag skulle vara i himlen om jag träffade en man som inte ens tar av sig byxorna. Att bli skickad är det enda jag behöver. Att knulla är bara för killens skull. 
  • Anonym (Ts)
    Smecker skrev 2024-08-11 20:35:00 följande:

Jag brukar skicka bilder på när jag viker kuvertlakan eller manglar påslakan istället. 10/10 så får jag ligga.

Det där var ingen dum ide det heller. Få saker toppar att krypa ner i säng med nymanglade lakan. Städbilder och matlagningsbilder hade inte heller varit fel. Eller bilder på saker mannen byggt, lagat eller renoverat. 😄
  • Smecker
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-12 09:57:48 följande:
    Det där var ingen dum ide det heller. Få saker toppar att krypa ner i säng med nymanglade lakan. Städbilder och matlagningsbilder hade inte heller varit fel. Eller bilder på saker mannen byggt, lagat eller renoverat. 😄
    Säger ju det, funkar varje gång.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Ts)
    Skyline86 skrev 2024-08-09 23:23:03 följande:

Därför att ni kvinnor vet inte vad ni vill ha.

Ni gnäller om att man inte slickar, och sen direkt när man börjar slicka så vill ni gå över till att knulla... 

Man hinner fan inte börja innan ni ska ha nått annat.. 

Så här är det. Det spelar ingen roll hur mycket man älskar att bli skickad om mannen inte kan slicka eller inte går igång på att göra det. Man känner rätt snabbt om det kommer att fungera eller inte. Känner man att det inte fungerar är den enda vägen framåt att snabbt gå över till att knulla så att man får det överstökat. 
  • Gaskarl
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-12 09:52:09 följande:
    Jag skulle vara i himlen om jag träffade en man som inte ens tar av sig byxorna. Att bli skickad är det enda jag behöver. Att knulla är bara för killens skull. 
    Jag skulle kunna ge dig det, utan att ta av mig byxorna, lite kramar först..Härligt att ge .
  • Anonym (Eva)
    Gaskarl skrev 2024-08-12 10:49:01 följande:
    Jag skulle kunna ge dig det, utan att ta av mig byxorna, lite kramar först..Härligt att ge .
    Säker på att din fru uppskattar när du gör så.
  • Anonym (E)
    Skyline86 skrev 2024-08-11 14:11:37 följande:
    Jag är helt övertygad om att ingen kvinna gillar att bli slickad där egentligen, eftersom att 10/10 redan efter 10 sekunder börjar snacka om att de vill öppnas..
    Det skulle ju kunna vara så att de kanske inte är så förtjusta i hur du slickar? Jag behöver i alla fall känna mig helt trygg med mannen för att det ska kännas okej. Penetration med penis ger ingen fysisk njutning för mig, det skönaste för mig är att bli slickad till orgasm.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (E) skrev 2024-08-12 11:59:21 följande:
    Det skulle ju kunna vara så att de kanske inte är så förtjusta i hur du slickar? Jag behöver i alla fall känna mig helt trygg med mannen för att det ska kännas okej. Penetration med penis ger ingen fysisk njutning för mig, det skönaste för mig är att bli slickad till orgasm.
    Exakt så. Jag har aldrig varit ens i närheten av en orgasm av en kuk. En skicklig tunga däremot, då kan jag komma två gånger på rad utan problem. 
Svar på tråden Istället för dickpicks