• Anonym (Ts)

Istället för dickpicks

Varför skickar inte ni män bilder eller videor på deras tunga och vad den kan göra istället för tråkiga bilder eller videor på kuken? 

• Svar på tråden Istället för dickpicks
  • Anonym (DP)
    PunkPyret skrev 2024-08-09 23:20:48 följande:

Föredrar också dp. Och då ska det förstås vara ståkuk, ingen slak som hänger, det tänder ingen på. Men en riktig hammare får det absolut att rinna till hos mig.

Ha ha...fick en DP på ngt som såg ut som ett litet ekollon på killen....ha ha...
  • baam77
    Anonym (Ts) skrev 2024-08-09 12:32:04 följande:
    Istället för dickpicks

Varför skickar inte ni män bilder eller videor på deras tunga och vad den kan göra istället för tråkiga bilder eller videor på kuken? 

anledning till att vissa män skickar kukbilder är för att de skulle inte ha något emot om de fick en fittbild. Den logiken fungerar inte på tjejer. De borde i så fall skicka en bild på tungan som du säger, eller så gör man som mig som är det absolut bästa. skicka aldrig bilder.  
  • Anonym (Brnf)
    Skyline86 skrev 2024-08-09 23:24:53 följande:

"kan du inte ta ut tungan istället" 

Är väl för fan ingen jävla slav?

Men ta ut något annat går bra eller? 
  • Anonym (F)

Ja många kvinnor föredrar ju tunga så mycket mer, men de vill ju ändå ha "den" också i sig

• Anonym (DP)

Jag vill verkligen inte ha bilder på någons tunga. Vad ska man med den till?

• Meddelande borttaget
  • Pussan
    Skyline86 skrev 2024-08-09 23:23:03 följande:

Därför att ni kvinnor vet inte vad ni vill ha.

Ni gnäller om att man inte slickar, och sen direkt när man börjar slicka så vill ni gå över till att knulla... 

Man hinner fan inte börja innan ni ska ha nått annat.. 

¨ni kvinnor¨.... det gäller alltså alla kvinnor, alla fungerar likadant? Ja......
  • Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-11 00:04:43 följande:
    ¨ni kvinnor¨.... det gäller alltså alla kvinnor, alla fungerar likadant? Ja......
    Jag är helt övertygad om att ingen kvinna gillar att bli slickad där egentligen, eftersom att 10/10 redan efter 10 sekunder börjar snacka om att de vill öppnas..
  • Pussan
    Skyline86 skrev 2024-08-11 14:11:37 följande:
    Jag är helt övertygad om att ingen kvinna gillar att bli slickad där egentligen, eftersom att 10/10 redan efter 10 sekunder börjar snacka om att de vill öppnas..
    Då kan jag upplysa dig om att i så fall finns det en 11e som gillar att bli slickad
Svar på tråden Istället för dickpicks