• Anonym (Väntar)

Väntar på plus!

Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰

• Svar på tråden Väntar på plus!
  • Anonym (J)

Fortfarande ingen mens i sikte, BIM+3. Bara småblödningar forfarande (måste vara två veckor nu). Märkligt detta. 

Det känns som mina hormoner är helt åt pipsvängen? Kan jag kanske ha varit gravid lite men det inte tog sig så mensen blir konstig? Den brukar ju aldrig krångla. Eller så krånglar den väl nu för att jag tänkt på det så mycket den här månaden när vi börjat försöka. 

Hur går det för er?

• Anonym (J)

Nehe där kom mensen. Aja, bara att på det igen 🙂

• Anonym (Alex)
    Anonym (J) skrev 2024-10-21 16:22:10 följande:

Nehe där kom mensen. Aja, bara att på det igen 🙂

Åh vad jobbigt 😕 Hoppas på bättre lycka nästa månad! 

Jag befinner mig på ÄL+4 ungefär, väntan mellan ÄL och BIM är ju sååå lång så jag blir galen här! 

• Anonym (J)
    Anonym (Alex) skrev 2024-10-21 18:28:16 följande:

Åh vad jobbigt 😕 Hoppas på bättre lycka nästa månad! 

Jag befinner mig på ÄL+4 ungefär, väntan mellan ÄL och BIM är ju sååå lång så jag blir galen här! 

Haha ja det känns som evigheter. Har du märkt något än? Visst ser är kanske lite tidigt i vilket fall men vissa verksr ju kunna märka rätt så fort 🙂 Hoppas det tar sig! Håller tummarna 
  • Anonym (Alex)
    Anonym (J) skrev 2024-10-21 19:17:02 följande:
    Haha ja det känns som evigheter. Har du märkt något än? Visst ser är kanske lite tidigt i vilket fall men vissa verksr ju kunna märka rätt så fort 🙂 Hoppas det tar sig! Håller tummarna 
    Nej det har jag inte, inte det jag brukar känna när jag är gravid så tror inte det blir något! 
    Men det sa jag förra månaden också och då var jag gravid (blev ju missfall dock men ändå) 

Får se här framöver hur det blir 😊
  • Anonym (Väntar)

Jag fick mens igen i alla fall, den är snart över så om ett par dagar är det dags att börja testa efter ägglossning åtminstone 😂🙏🏽 älskar att det finns några test man kan plussa på iaf

• Kashmir89

Jag är på ÄL+3 just nu och jag hoppas och ber så för att detta ska gå :) håller tummarna för att alla här inne att det ska gå vägen..

• Anonym (Alex)

ÄL + 9 idag och det är svagt men visst är det där 🥹

• Anonym (Rosa)
    Anonym (Alex) skrev 2024-10-26 09:20:01 följande:

ÄL + 9 idag och det är svagt men visst är det där 🥹

Ser absolut ett streck!! Grattis ❤️
Svar på tråden Väntar på plus!