Attraheras ni män av tjocka kvinnor?
Det finns ju annat som personlighet etc som kan vara attraktivt bortsett från övervikten som gör någon attraktiv men om man ska vara ytlig och bara gå efter vikten.
Det finns ju annat som personlighet etc som kan vara attraktivt bortsett från övervikten som gör någon attraktiv men om man ska vara ytlig och bara gå efter vikten.
Ja hellre en överviktig tjej än underviktig eller smal där röven hänger platt
Om du med tjock menar kraftigt överviktig, så nej, jag attraheras inte av det. Är hon bara mullig så går det bra. Hellre mullig än trådsmal. Men det viktigaste är att hon har former på rätt ställen. (Sen är självklart annat än utseende viktigt om man är ute efter en seriös relation.)
Är själv normalviktig.
Ja hellre en överviktig tjej än underviktig eller smal där röven hänger platt
Inte kraftig övervikt men lite mullig går bra. Mysigt med mjukare kvinnor tycker ja.
Jag har detta år gått ner i massor, men vägde innan ca 100 kg, och hade aaaaaaldrig problem att få ragg.
Har alltid fått den man jag är intresserad av.
Så för mig har det aldrig spelat någon roll om jag vägde 100 kg eller nu 70. 😉
Det är ju snarare kemin som avgör, men jag kan absolut bli otroligt kåt av en överviktig kvinna?..en riktigt stor rumpa?stor mage?lår?..stora bröst?.ja, det är ju härligt
Jag är en tjej på 22 år. Är 162 cm lång och väger 98 kg.
Har heller aldrig haft problem med att få killar. Är väl lite söt i ansiktet, ingen större dubbelhaka och har väldigt stora bröst, stor och rund rumpa, en del mage, kraftiga ben men med tydliga anklar och en "smalare" midja.
Kan tänka mig att tjejer som bara har mage, förhållandevis små bröst, platt/ingen rumpa och smalare ben har det svårare. Många killar har sagt att jag har drömformen på en mullig (fet) tjej.
Själv har jag inte nån direkt plan på att gå ner i vikt just nu och absolut inte för att det skulle bli lättare att få killar. Jag tränar och rör på mig, är glad och lite charmig och tänker att det är viktigare än just mina kilon.
Tror att många överviktiga tar på sig "offerkoftan" och det är en riktig "kill/mans-skrämma!
Jag har detta år gått ner i massor, men vägde innan ca 100 kg, och hade aaaaaaldrig problem att få ragg.
Har alltid fått den man jag är intresserad av.
Så för mig har det aldrig spelat någon roll om jag vägde 100 kg eller nu 70. 😉