Anonym (Dejta) skrev 2024-09-02 17:37:35 följande:
Han försvann i 8 timmar
Har börjat dejta en kille och det har hittills funkat bra. Igår hördes vi lite under förmiddagen innan han plötsligt försvann och inte var inloggad på 8 timmar. Tror inte det hänt förut faktiskt, undantag på natten när han sover.
När han äntligen loggade in igen på kvällen svarade han på mitt senaste meddelande från förmiddagen, men nämnde inget om varför han slutade svara. Jag blev nyfiken och frågade allmänt kring hans dag och om han gjort något kul. Hans svar blev att han mest tagit det lugnt.
Som ni kanske listat ut tror jag inte på det. Det är inte likt honom att inte vara inloggad på så pass många timmar. I mitt huvud snurrar tankarna att han kanske börjat träffa någon annan men inte vill berätta om det. Självklart får han det, men det är ingen idé för mig att fortsätta lägga tid och energi på honom då. Vad tänker ni andra? Brukar ni också försvinna så mitt i en chattkonversation?
Har du träffat honom någongång eller har ni bara chattat?
Så länge du inte har "fångat" en kille (på riktigt) så kan han göra precis det han vill och känner för, utan att tänka på dig..Han behöver inte göra det, men han kan.
MEN När du väl har "fångat" en kille däremot så kommer han inte göra något utan dig så länge han lever..Eller iaf inte så länge du vill ha honom.😂
Eller så länge han vill ha dig, men det inträffar ju så sällan att killar inte vill ha en tjej att det knappt är värt att dra upp ens..Jag har då aldrig misslyckats med att fånga en kille, och jag vet att det är liknande för alla andra tjejer/kvinnor.
Män har svårt att få oss kvinnor, vi kvinnor behöver bara visa oss för att få en man..
Sen kan det ju vara så att han bara ville vara ensam ett tag.. Vissa människor gillar något som kallas för egentid, haha. Som jag själv gör och det betyder inte att vi slutat bry oss. Utan snarare att vi gillar att ta en liten paus bara..