Letrozole, följas åt?
Hej!
Jag har nyligen fått en pcos diagnos och påbörjade min första omgång med enkeldos Letrozole igår (CD3)
Jag ska följa min ägglossning genom framför allt tempning.
Någon som vill följas åt?
Hej!
Jag har nyligen fått en pcos diagnos och påbörjade min första omgång med enkeldos Letrozole igår (CD3)
Jag ska följa min ägglossning genom framför allt tempning.
Någon som vill följas åt?
Fy jag vet precis vad ni menar med att alla runtom en blir gravida, och gärna också lägger till att det inte var planerat... Känns som att min omgivning bara går och väntar på att jag ska bli gravid så känner någon sort press av det.
På måndag ska jag börja med Provera, då blir det nya tag.
Fy jag vet precis vad ni menar med att alla runtom en blir gravida, och gärna också lägger till att det inte var planerat... Känns som att min omgivning bara går och väntar på att jag ska bli gravid så känner någon sort press av det.
På måndag ska jag börja med Provera, då blir det nya tag.
Jahapp det var det, ingen bebis i år. Precis på cykeldag 30 kom mensen. Blir ett samtal till fertilitetsmottagningen på måndag. Hade nästan lite för höga förhoppningar denna gång då jag känt av en del symptom men var tydligen bara inför mensen som vanligt. Som man kan luras.
Nej men va tråkigt! ❤️????? Hoppades verkligen försöker dig och er andra den här månaden !
Attans! Då får vi alla hoppas på januaribarn i stället. ❤️
Jag fick min mens idag trots obekräftad ägglossning, men en vecka sent. Jag hade ju en ledande follikel för tre veckor sen som bara var 11 mm men jag fortsatte testa en vecka till. Kanske missade det då men funkar det så? Kan jag ha haft äl trots allt men en vecka senare fastän jag hade en för liten LF veckan innan? Jaja, nu slipper jag Provera iaf som jag skulle ha börjat med imorgon och går rakt på letrozol på tisdag. :)
Attans! Då får vi alla hoppas på januaribarn i stället. ❤️
Jag fick min mens idag trots obekräftad ägglossning, men en vecka sent. Jag hade ju en ledande follikel för tre veckor sen som bara var 11 mm men jag fortsatte testa en vecka till. Kanske missade det då men funkar det så? Kan jag ha haft äl trots allt men en vecka senare fastän jag hade en för liten LF veckan innan? Jaja, nu slipper jag Provera iaf som jag skulle ha börjat med imorgon och går rakt på letrozol på tisdag. :)