• EpicF

Hjälp mig?

Anonym (????) skrev 2024-10-05 16:30:58 följande:

Jo det va personligt för att gästerna höll på att gå hem så jag satt själv med min mamma och  det fanns inga andra gäster runt om oss vi var alltså själva på den sidan som jag satt. Denna vännen ser mig rakt i ögonen och kommer gåendes mot mig och vänder mig om framför andra gäster som satt kvar på en annan sida (hoppas du förstår vad jag menar) jag vet att det va personligen mot mig och det är det som stör mig. 

Varför skulle det var personligt mot dig? 

Du satt i närheten av andra hon ville prata med och då råkade hon vända ryggen mot dig. På fest/tillställning blir det så att man kan vända ryggen mot någon för att att prata med en annan person. Det är inget personligt mot den personen utan det bara blir så.

Du läser in saker som inte finns. Får känslan av att du är rätt ung, 20-års ålder eller under 20. 
  • EpicF
    Anonym (????) skrev 2024-10-06 11:53:54 följande:

nä hon har träffat mig 1 gång innan och HATAR mig pga en annan person som har snackat så mycket skit om mig.så hon ville väl jävlas men på distans på nått sätt. Jag blev mest chokad och tänkte att man orkar lägga ner sin tid och samtidigt som det störde mig. Jag visste inte då hur jag skulle reagera så jag försökte ignorera henne men innerst inne så störde jag mig. Tänker att man kommer  fram till någon som sitter typ själv och vänder ryggen mot en för att jävlas och står där en stund. 

Du som verkar lite äldre är det en förnedring eller kränkning eller va fan är det?

jag är 30+men fan vad jag ältar på detta jag kan inte släppa det?.

Varför skulle hon hata dig? 

30+, jo tjena 😅
Svar på tråden Hjälp mig?