När bör man få träffa pojkvännens barn?
Ok, själv hade jag inte introducerat mitt barn till någon ny förrän man träffat iaf en del utav dens vänner. För jag hade velat ha lite koll vad för slags vänner han har.
Klart att man vill ha så mycket ensamtid som möjligt men ändå kanske ta sig tid att umgås med vänner samtidigt ibland.
Alla är ju olika men jag ville gärna att mina vänner skulle träffa min nya relativt snabbt just för att jag var så glad i honom och ville även vänner skulle se. Jag hade nog även undrat varför jag inte hade fått träffa hans vänner om man ändå vart tillsammans såpass länge. Tänkt att det kanske ändå inte var så seriöst eller om han hade skämts för mig.
Min kille vet ju att jag gärna vill att vi involverar varandra så tror inte han tvivlar på var han har mig. Han träffar själv sina vänner väldigt sällan (tror han träffat vänner ca 3 ggr under denna tid vi varit ihop och då var det lekträff med barnen) och resterande tid har han träffat mig. Så svårt att få till träffar praktiskt.
Har även känt att jag helst vill att han involverar mig med sin familj igen innan jag "vågar" introducera honom för att man vill vara säker på att det håller. Lite moment 22 över det hela