• Anonym (Dabi)

Är det bara jag?

Varför av dom extremt få dejter jag får är mitt minimum 1 dejt, max är 4 dejter 
    Får oftast ligga minimum 1 gång, max 2ggr..

Är det vad jag duger till, 1- 2 ligg?
    med oftast 1- 2 års mellanrum, max 7 års mellanrum..
    Orkar snart inte..

Puben resulterar att jag oftast sitter vid baren eller i ett hörn ensam.
    Nätdejting har jag lagt av med för där fick jag ingenting.

( bör tillägga att jag är man 40+)
    Håll gärna god ton i tråden då moderatörerna är riktigt nitiska för vissa ord.

Håll gärna råd om gym för er själva, redan testat den 2 år. resultatet blev bara en förslitning av knän.

• Svar på tråden Är det bara jag?
  • Anonym (Inte ensam)
    Anonym (Dabi) skrev 2024-10-13 17:44:26 följande:
    Jag har inte råd!!!! har inte fått något jobberbjudande ännu..
    Nej. Bara hinder.
  • Anonym (L)
    Anonym (Dabi) skrev 2024-10-13 16:58:39 följande:
    Faktum är att jag just nu är arbetslös och söker mellan 10- 20 jobb i månaden, har inte råd att betala min nuvarande lägenhet i 3 månader plus nytt boende på annan ort..
    Vad skulle jag sova i ? Tält? mitt mot vintern?, har 2 tält båda är ICKET vinter isolerade.
    Ja men då vet du att du inte ska hoppas på att träffa någon. Fokusera på att få jobb och trygg tillvaro först. Glöm allt vad gäller kvinnor och relationer innan det är löst. 
  • Lynx123

Skulle kanske tro att du behöver ordna dina affärer först. Inte för att du inte kan träffa.någon som arbetslös utan snarare för att det kommer vara bra för ditt självförtroende. Vad har du för intressen? Det är ju alltid kul att träffa någon aom man har gemensamma intressen med.

• Anonym (Dabi)
    Lynx123 skrev 2024-10-13 19:36:21 följande:

Skulle kanske tro att du behöver ordna dina affärer först. Inte för att du inte kan träffa.någon som arbetslös utan snarare för att det kommer vara bra för ditt självförtroende. Vad har du för intressen? Det är ju alltid kul att träffa någon aom man har gemensamma intressen med.

Har aldrig stirrat mig blind på gemensamma intressen.
    Jag pysslar med sommar och vinterfiske, inte hav bara inland.
    Datorspel..
    TCG ( dock i min stad är de helt fel sort, närmaste är tyvärr Stockholm)
    slappa, sitter hellre vid en eld på helgerna än ränner runt på pubar, billigare dessutom..
  • Anonym (V)
    Anonym (Dabi) skrev 2024-10-13 20:31:09 följande:
    Har aldrig stirrat mig blind på gemensamma intressen.
    Jag pysslar med sommar och vinterfiske, inte hav bara inland.
    Datorspel..
    TCG ( dock i min stad är de helt fel sort, närmaste är tyvärr Stockholm)
    slappa, sitter hellre vid en eld på helgerna än ränner runt på pubar, billigare dessutom..
    Säger inte att det är omöjligt men urvalet av tjejer som skulle vara intresserade är nog inte jättestort. Om du inte insett behovet för att man har vissa gemensamma intressen i ett förhållande så är det hög tid att det går upp för dig. Vissa intressen kan man ha för sig själv men har man inte några gemensamma finns ju inte mycket att bygga ett förhållande kring. 
  • Anonym (Dabi)
    Anonym (V) skrev 2024-10-13 20:40:48 följande:
    Säger inte att det är omöjligt men urvalet av tjejer som skulle vara intresserade är nog inte jättestort. Om du inte insett behovet för att man har vissa gemensamma intressen i ett förhållande så är det hög tid att det går upp för dig. Vissa intressen kan man ha för sig själv men har man inte några gemensamma finns ju inte mycket att bygga ett förhållande kring. 
    Hinner väl inte uppleva AI robotarna heller.. singel i kanske 40 år till innan man trillar av pinn.. 
  • Anonym (V)
    Anonym (Dabi) skrev 2024-10-13 20:45:14 följande:
    Hinner väl inte uppleva AI robotarna heller.. singel i kanske 40 år till innan man trillar av pinn.. 
    Din inställning är helt rätt väg för att G A R A N T E R A T misslyckas.
  • Anonym (Dabi)
    Anonym (V) skrev 2024-10-13 20:54:11 följande:
    Din inställning är helt rätt väg för att G A R A N T E R A T misslyckas.
    Som nydumpad för 8 timmar sen så anser jag mig ha full rätt i att ha vilken jävla inställning jag vill..
    Man blir inte ok 15 minuter efter man blivit dumpad, isf är de nå helt fel i huvudet på en..
  • Anonym (V)
    Anonym (Dabi) skrev 2024-10-13 21:03:33 följande:
    Som nydumpad för 8 timmar sen så anser jag mig ha full rätt i att ha vilken jävla inställning jag vill..
    Man blir inte ok 15 minuter efter man blivit dumpad, isf är de nå helt fel i huvudet på en..
    Ingen har förbjudit dig att ha vilken inställning. Men du fattar inte att du pissar på alla som försökt ge dig tips, råd och insikter. 
  • Anonym (Dabi)
    Anonym (V) skrev 2024-10-13 21:07:54 följande:
    Ingen har förbjudit dig att ha vilken inställning. Men du fattar inte att du pissar på alla som försökt ge dig tips, råd och insikter. 
    N Y D U M P A D.... (jag pissar på allt och alla, Gäller allt från kvalster till fucking universum
  • Anonym (Inte ensam)
    Anonym (Dabi) skrev 2024-10-13 21:11:10 följande:
    N Y D U M P A D.... (jag pissar på allt och alla, Gäller allt från kvalster till fucking universum
    Kanske därför du är N Y D U M P A D Skål
  • Anonym (V)
    I din egen trådstart uppmanade du alla att hålla god ton. Du lyckades inte särskilt bra att efterleva det själv, nydumpad eller ej.
  • Lynx123
    Ok, nu blev det uppenbart varför dejterna inte leder någon vart. Om du inte ens själv klarar att hålla god ton i din egen tråd så är du nog inte helt balanserad - och det är aldrig attraktivt!

Ta ett djupt andetag. Försök läsa igenom alla svar med ett lugnt, öppet sinne och ta till dig några av råden. Kan också vara bra att jobba på känsloutbrotten. En medelålders man som inte kan behärska sig är inte särskilt tilltagande. Även om du inte fått utbrott under dejterna så brukar sådant sippra igenom ändå. Så sluta tycka synd om dig själv och ta tag i ditt utagerande. Önskar dig lycka till.
Svar på tråden Är det bara jag?