• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Björkskogen
    funderat skrev 2024-11-18 16:48:38 följande:

Jaha. BIM+7 idag, inget streck på stickan och ingen mens.. är jag helt körd?

Är du säker på ägglossning? Äl-test och tempning? 
  • funderat
    Björkskogen skrev 2024-11-18 17:04:53 följande:
    Är du säker på ägglossning? Äl-test och tempning? 
    Japp, det skulle stämma.. o har aldrig missat en mens i mitt liv.. känns aningen skumt.. 
    har inga direkt symptom heller, lite mensvärk sen 8 dagar tillbaka, o ont i svanken, typ inget annat..
  • Popcorn1990
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 07:02:54 följande:

Hej! 

Har inte skrivit här inne på nån månad då jag försökt slappna av och inte testa ihjäl mig 😂.
    Men nu såhär dagen innan beräknad mens kunde jag inte hålla mig. Är de någon som ser något på bilderna? Eller är jag helt tokig ? 🙈

Testet jag testade med imorse var inte något testa tidigt test. Tror ni jag kan testa ikväll med ultratidigt clearblue digitala test? 
  • Anonym (2)
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 18:53:39 följande:
    Testet jag testade med imorse var inte något testa tidigt test. Tror ni jag kan testa ikväll med ultratidigt clearblue digitala test? 
    Kanske men risken är att det visar negativt fast det är något, imorgon bitti bör det ju ge säkrare svar ☺️ har du två kan du ju ta ikväll och imorgon bitti ????
  • Anonym (Hoppas o försöker)
    Björkskogen skrev 2024-11-18 14:58:05 följande:

Jag vill börja testa imorgon, äl+7. Även fast jag vet att det kommer va totalt blankt 😂 

jag har idag och gjorde det? fsn man kan inte hålla sig hahaha🤣
  • Popcorn1990
    Anonym (2) skrev 2024-11-18 18:59:39 följande:
    Kanske men risken är att det visar negativt fast det är något, imorgon bitti bör det ju ge säkrare svar ☺️ har du två kan du ju ta ikväll och imorgon bitti ????
    Ja jag har två hehe. 
    Men tänker att eftersom de kanske visar på ett vanligt, så borde de väl visa på ett ultratidigt. 
    Tror jag chansar. Kan inte hålla mig haha
  • Anonym (2)
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 19:06:24 följande:
    Ja jag har två hehe. 
    Men tänker att eftersom de kanske visar på ett vanligt, så borde de väl visa på ett ultratidigt. 
    Tror jag chansar. Kan inte hålla mig haha
    Spännande! Uppdatera vad det visar, håller tummarna 🤞 
  • Anonym (Saltkatten)
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 19:25:41 följande:

Oh herregud! Kan inte tro mina ögon!
    Testade precis med digitalt!

Grattis, visste att ditt test var positivt 😍 Jag fick tydligare positiva test kvällstid jämfört med morgontest sist jag plussade. 
Svar på tråden BIM November 2024