• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • MrsHoppas

BIM dagen, men ingen mens?!? 😱 

Vaknade upp och var heeelt säker på att mensen skulle vara på plats eftersom jag fick negativt i förrgår (ÄL +12), men nej, ingen mens ä, ingen mensvärk, inte ens rosa flytningar som jag brukar ha från ÄL+10... 

Nu tänds hoppet 😅 men är livrädd.. har inga symptom. Tempen är fortsatt hög men den har inte gått upp något mer än normalt.. 

• Anonym (låtdethändadennagång)

Blir galen på detta haha, varför känns det som att det inte blivit starkare sen 16/11??😭 (äl test)
  • xxmica

BIM idag men fick fortfarande negativt test nu på morgonen

Ingen mens men har haft känningar i magen hela gårdagen och under natten.
    Har även känningar nu i skrivande stund.

Magkänslan säger starkt att det inte blev något denna gång

• Anonym (Saltkatten)
    Monki19 skrev 2024-11-18 21:10:22 följande:

Nu är det lång väntan till BIM (25/11) 😫 Känns som att alla andra i ens närhet blir gravida just nu. Precis fått veta att en släkting ska få barn samma BF nästa år som det var tänkt för oss om det inte hade varit för missfallet i september.. 🥺 Känns så typiskt?

Sitter hemma med feber och försöker inte att oroa för mycket men men

Känner igen mig så. En på jobbet berättade nyss att hon väntar sitt tredje barn, och jag nyss haft missfall med mitt tredje 😭 AJ vad det tar illa även fast jag är glad för hennes skull. Det blir vår tur snart 🙏🏻💕

• Anonym (Saltkatten)
    MrsHoppas skrev 2024-11-19 07:03:33 följande:

BIM dagen, men ingen mens?!? 😱 

Vaknade upp och var heeelt säker på att mensen skulle vara på plats eftersom jag fick negativt i förrgår (ÄL +12), men nej, ingen mens ä, ingen mensvärk, inte ens rosa flytningar som jag brukar ha från ÄL+10... 

Nu tänds hoppet 😅 men är livrädd.. har inga symptom. Tempen är fortsatt hög men den har inte gått upp något mer än normalt.. 

Lovande 😍👏🏻 Tänker du testa? 
  • Kattensara
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-19 08:21:14 följande:

Känner igen mig så. En på jobbet berättade nyss att hon väntar sitt tredje barn, och jag nyss haft missfall med mitt tredje 😭 AJ vad det tar illa även fast jag är glad för hennes skull. Det blir vår tur snart 🙏🏻💕

En till i samma sits :( bestämde mig innan för att det inte skulle få påverka mig så negativt. Men det är ju lättare sagt än gjort nu :( vi får ses i december bi gruppen annars ;)
  • mothertotwo

Idag känner jag mig som en rullande köttbulle och flåsar som en galning. Allt luktar äckligt! Som en blöt äcklig handduk som legat i flera dagar. T.o.m gått runt i mitt hem för att se om jag hittar något men nej... Den här pms grejen tar slut på mig. Kan väl omöjligt bara vara jag som känner så här? Väntar hem nya tester men något säger mig att dem lär vara negativa och att det är mensen som kommer senare än vanligt. 

• MrsHoppas
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-19 08:23:50 följande:
    Lovande 😍👏🏻 Tänker du testa? 
    Jag har inga test hemma haha, har beställt nya så ska testa tidigast imorgon. Men vågar verkligen inte hoppas men har typ aldrig hänt att jag inte ens har mensvärk på BIM 😱 
  • Tiffliffen

Hejsan! Jag är ny här men väntar in BIM om 6 dagar. Men jag är en sån som inte riktigt kan hålla mig från att testa. Hehe! Vad skulle ni säga om detta test? Är det ett spökstreck? Det går ju inte hela vägen upp vad jag kan se! Hoppas upplösöningen blir okej!

• Tiffliffen
    Tiffliffen skrev 2024-11-19 09:20:44 följande:

Hejsan! Jag är ny här men väntar in BIM om 6 dagar. Men jag är en sån som inte riktigt kan hålla mig från att testa. Hehe! Vad skulle ni säga om detta test? Är det ett spökstreck? Det går ju inte hela vägen upp vad jag kan se! Hoppas upplösöningen blir okej!

Svar på tråden BIM November 2024