• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Björkskogen
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-18 19:05:55 följande:
    jag har idag och gjorde det? fsn man kan inte hålla sig hahaha🤣
    Hahah nä verkligen inte 😂 hittade nån engelsk sida som påstår att lite drygt 7% får positivt på äl+7 👀 
    Det ger ju mig pepp att testa imorgon 😂 
  • Anonym (Hoppas o försöker)
    Björkskogen skrev 2024-11-18 19:49:53 följande:
    Hahah nä verkligen inte 😂 hittade nån engelsk sida som påstår att lite drygt 7% får positivt på äl+7 👀 
    Det ger ju mig pepp att testa imorgon 😂 
    HahA okej! Då behöver de inte va över fast jag testade negativt idag? har bara en dålig magkänsla :( så jobbigt
  • Anonym (2)
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 19:25:41 följande:

Oh herregud! Kan inte tro mina ögon!
    Testade precis med digitalt!

Grattis! Bra beslut att testa ikväll 😍
  • Björkskogen
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-18 19:56:02 följande:
    HahA okej! Då behöver de inte va över fast jag testade negativt idag? har bara en dålig magkänsla :( så jobbigt
    Ja jag förstår helt och hållet. 
    Nej då de flesta har ju implantation äl+ 8-10 och innan implantation finns det inte tillräckligt med hcg för att få plus ens 😄
    Dag 12 först börjar jag känna att det är kört om jag använder testa tidigt test. 
  • Anonym (8:e försöket)

Jag har också BIM 22/11. Testade negativt i lördags på ÄL +8.

Har mått dåligt ända sedan ÄL med illamående till och från och en tyngdkänsla i livmodern, det var en rejäl hormonskju denna cykel. Vågar inte tro att det tagit sig, men hoppas ändå! 

Eost skrev 2024-11-18 10:14:06 följande:

Hej! 

hur går det för er som har BIM nu i veckan? ☺️ hur mår ni? 

jag har BIM 22/11

• Monki19

Nu är det lång väntan till BIM (25/11) 😫 Känns som att alla andra i ens närhet blir gravida just nu. Precis fått veta att en släkting ska få barn samma BF nästa år som det var tänkt för oss om det inte hade varit för missfallet i september.. 🥺 Känns så typiskt?

Sitter hemma med feber och försöker inte att oroa för mycket men men

• Anonym (Wavemountain)
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 19:25:41 följande:

Oh herregud! Kan inte tro mina ögon!
    Testade precis med digitalt!

Stort grattis 😍 🎉 🎊 
  • Anonym (Anonym11)

Hej! BIM-4. 

negativ sticka men på sticka clearblue så blir det positivt några timmar efter mätning vilket blir lite förvirrande då det hänt tidigare på just den. Någon som märkt det på cb tidiga test?

känningar i brösten och ingen spotting som brukar komma ca 5 dagar innan mens börjar. 

håller tummarna 😊🌅

• Anonym (Anonym11)
    Anonym (Anonym11) skrev 2024-11-18 23:43:21 följande:

Hej! BIM-4. 

negativ sticka men på sticka clearblue så blir det positivt några timmar efter mätning vilket blir lite förvirrande då det hänt tidigare på just den. Någon som märkt det på cb tidiga test?

känningar i brösten och ingen spotting som brukar komma ca 5 dagar innan mens börjar. 

håller tummarna 😊🌅

BIM 23/12
  • Pandan14

Inte vart inne på några dagar nu, men vill verkligen gratulera alla som plussat 😍

Svar på tråden BIM November 2024