Vallmo93 skrev 2024-11-26 08:32:37 följande:
Förstår! Ja det är ju jättesvårt att förstå kroppen ibland eller vad som påverkar. Men bra att försöka kolla upp det igen och försöka få något svar! ❤️
Fast smiley kom nu imorse och lite mer vattnigt sekret än tidigare, så eventuellt ÄL imorgon. Tycker den här cykeln har varit svår för mig att tyda och de bästa mysen vi fick till blir då 3 och 4 dagar innan ÄL 🙈 Det är väl egentligen bara att släppa (besvikelsen), men hade hoppats på lite bättre tajmat denna månad. Speciellt då vi missade förra månaden med en dag och i december har jag beräknad ÄL runt julafton och vi reser till familjen med fullt hus (=tror inte mannen är så sugen på mys då). Haha 😅
Haha jag har också nästa beräknade ägglossning runt jul! Enligt Natural Cycles till och med på självaste julafton hahah. Vi ska såklart också hem till släkt, så känns svårt att få till särskilt många ligg då? eller ägglossningstesta heller för den delen.
Fick precis gröna dagar och bekräftad ägglossning i lördags och börjar redan tänka på nästa ägglossning, så dåliga odds tror jag att vi har. Våra bästa försök var också fyra och tre dagar innan ägglossning, och sedan på själva ägglossningsdagen. Men det har jag förstått inte är värt särskilt mycket 😓
Men vem vet vi kanske har tur! Om det var så noga med dagarna som man ibland kan fastna i att tänka så skulle ju ingen bli gravid av misstag 😆