Är det konstigt?
En kille jag träffade var i militären i en månad och lovade att höra av sig när han är tillbaka. Ser att han sett mina stories på snap men inte hört av sig... det skar i hjärtat. Så han är tillbaka men hör inte av sig :(
En kille jag träffade var i militären i en månad och lovade att höra av sig när han är tillbaka. Ser att han sett mina stories på snap men inte hört av sig... det skar i hjärtat. Så han är tillbaka men hör inte av sig :(
Hur länge har ni dejtat?
Denna jävla snap! Har du kartan igång också? Varför kontaktar inte DU honom? Ring eller skriv. Då ser du ju om han vill ha kontakt. Det ska väl ändå inte ligga bara på honom även om han sa så. Gör ETT försök. Händer inget så gå vidare.
Hur länge har ni dejtat?
Denna jävla snap! Har du kartan igång också? Varför kontaktar inte DU honom? Ring eller skriv. Då ser du ju om han vill ha kontakt. Det ska väl ändå inte ligga bara på honom även om han sa så. Gör ETT försök. Händer inget så gå vidare.
Han kom tillbaka idag.
Tolkar det som att ni knappt har setts innan han åkte in i lumpen eftersom du vägrar svara på hur länge ni har varit tillsammans.
Han har redan kollat dina snaps och du utgår ifrån att han är ointresserad.
Antingen är du 15 år gammal eller mycket omogen för din ålder.
Du får ge dig till tåls helt enkelt, han kanske vill ringa sina föräldrar först, sova ut, ta en välbehövlig dusch och äta något gott innan han ringer dig.
Självklart vill han vila, träffa föräldrar osv. Men nu har det ändå gått ett dygn och inte ett pip från hans sida. Han har som redan påpekat sagt att hans första jobb kommer vara att kontakta mig när han är tillbaka. Gjorde han det? Nej
Under tiden ni har varit ifrån varandra har han kanske kommit på andra tankar och insett att han inte har nåt större intresse att fortsätta ha kontakt med dig.
Eller så står du som ett andra- tredje- fjärdehandsval och nu är han fullt upptagen med någon annan.
Kan väl inte spela någon större roll för dindel eftersom du inte verkar ha nåt större intresse heller utan det är bara en principsak. "Han har lovat höra av sig, då SKA han göra det".
Är du väldigt ung/omogen (typ 15-16?) kan jag förstå dig. Om inte tycker jag att du bara ska glömma och gå vidare.
Låter inte som att ni haft nån relation utan bara setts nån gång?