• Anonym (S)

Är det konstigt?

En kille jag träffade var i militären i en månad och lovade att höra av sig när han är tillbaka. Ser att han sett mina stories på snap men inte hört av sig... det skar i hjärtat. Så han är tillbaka men hör inte av sig :(

• Svar på tråden Är det konstigt?
  • Anonym (S)
    Anonym (S) skrev 2024-11-13 22:25:12 följande:
    Känns som han ljugit för mig.
    Det han skrev till mig efter vi sagt hejdå var att hans första jobb när han är tillbaka är att kontakta mig. Klart jag blir besviken.
  • Anonym (Kimchi)

Har du träffat den här killen fysiskt? Hur länge då? Killar kan säga en massa som de tror tjejer vill höra. Hans tystnad talar väl sitt eget språk. Hör han av sig så bra men släpp det där och gå vidare. Du har redan slösat en månad för ingenting. Ja han har troligtvis ljugit. 

• Anonym (S)
    Anonym (Kimchi) skrev 2024-11-13 22:31:11 följande:

Har du träffat den här killen fysiskt? Hur länge då? Killar kan säga en massa som de tror tjejer vill höra. Hans tystnad talar väl sitt eget språk. Hör han av sig så bra men släpp det där och gå vidare. Du har redan slösat en månad för ingenting. Ja han har troligtvis ljugit. 

Självklart har vi träffats. Vi sade hejdå och allt innan han åkte.
  • Anonym (Lugna dig)
    Anonym (S) skrev 2024-11-13 22:29:28 följande:
    Det han skrev till mig efter vi sagt hejdå var att hans första jobb när han är tillbaka är att kontakta mig. Klart jag blir besviken.
    Ja? Han har väl inte hunnit göra något annat än?

Dessutom har han garanterat tillgång till nätet innan han kommit hem, för han bor väl inte på förläggningen?
  • Anonym (Naiv eller tonåring?)
    Anonym (S) skrev 2024-11-13 17:37:03 följande:
    Ok... men verkade inte så då vi träffades och han lovade att han ska höra av sig då han är tillbaka. Och nämnde hur han kommer sakna mig.
    Tror du alltid på vad killar du dejtar säger till dig?

Jag tror också att han lurat dig.
  • Anonym (S)
    Anonym (Naiv eller tonåring?) skrev 2024-11-13 22:40:22 följande:
    Tror du alltid på vad killar du dejtar säger till dig?

Jag tror också att han lurat dig.
    Självklart inte men hans handlingar matchade med hans ord innan han åkte. Så det gjorde lite ont att se att han är tillbaka men inte hört av sig än.
  • Anonym (Lugna dig)
    Anonym (S) skrev 2024-11-13 22:46:09 följande:
    Självklart inte men hans handlingar matchade med hans ord innan han åkte. Så det gjorde lite ont att se att han är tillbaka men inte hört av sig än.
    Men TS, är du ens säker på att han faktiskt är hemma redan? Det är väl restid hem också?
  • Anonym (S)
    Anonym (Lugna dig) skrev 2024-11-13 22:55:48 följande:
    Men TS, är du ens säker på att han faktiskt är hemma redan? Det är väl restid hem också?
    Han har kollat min snap story.
  • Anonym (He's just not that into you)
    Anonym (S) skrev 2024-11-13 22:25:12 följande:
    Känns som han ljugit för mig.
    Känns som att du är väldigt needy.
  • Anonym (He's just not that into you)

Och du har inte svarat på hur länge ni dejtade?

Svar på tråden Är det konstigt?