• Anonym (Kvinna30år)

Är kåt hela tiden?

Hej jag är otroligt kåt hela tiden, onanerar varje dag och hade gärna haft sex flera gånger om dagen.
    jag har Varit tillsammans med min man i 10 år och när vi har sex så är de otroligt, de är ca 2-3 gånger i veckan?problemet är att jag känner mig aldrig nöjd? precis efter att vi haft sex så är han alltid väldigt nöjd men känner mig aldrig helt tillfredsställd trots att jag oftast får flera orgasmer varje gång. min Man har ju inte samma sexlust som mig, vilket jag köper. men jag har börjat se min sexlust som ett problem nu, någon som varit med om samma? 

• Svar på tråden Är kåt hela tiden?
  • M83snipp

Jag tänker att du inte behöver skämmas för det. Här är det jag som vill mer än mln fru men med barn m.m räcker inte tiden. Så skulle hon få tid över leker hon ibland med sina dildos och satisfyer. Jag tycker det är kul när hon berättar de, oftast är hon på bättrre humör när hon får till det. Något annat vi fått till är att testa lite nya saker när vi väl hinner ha sex ihop, leksaker skor/kläder. Det kan man ju också mjuta av bara tanken till nästa gång man får tillfälle. 

• Freddie K

Jag är också kåt hela tiden, men jag har inte fått något på länge. Jag onanerar ett par gånger om dagen. Skäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Man 59 år)

Min fru vill aldrig ha sex överhuvudtaget vilket jag saknar ngt otroligt mycket. Är inte lätt att leva i ett förhållande utan sex. Hon har sagt att jag får gå ut och söka efter sex om det är så viktigt för mig.
    Men har förklarat för henne att det är dig jag vill ha sex med. Vet inte om kvinnor har svårt att förstå vad det handlar om?
    För mig handlar det inte bara om sex i sig utan närheten och få älska med den man älskar.
    Verkar som att hon tror att jag ska kunna gå ut och ha sex med vem som helst. Är det så ni kvinnor tänker? 

Vi hade underbar sex från början som var helt underbar. Hon är äldre än mig och nu vill hon aldrig. Det känns frustrerande att aldrig få uppleva det igen. 
    Vad ska man göra?  

• Anonym (Fs)
    Anonym (Kvinna30år) skrev 2024-11-20 20:52:13 följande:
    Har aldrig tjatat eller tvingat mig på honom och skulle aldrig göra det då jag själv blivit våldtagen, väldigt onödig kommentar. 
    Har du barn? Du/din kropp kanske längtar efter några ungar? Sen kommer du lugna ner dig,,🤓
  • Anonym (Luttrad)
    Anonym (Man 59 år) skrev 2024-11-24 10:39:58 följande:

Min fru vill aldrig ha sex överhuvudtaget vilket jag saknar ngt otroligt mycket. Är inte lätt att leva i ett förhållande utan sex. Hon har sagt att jag får gå ut och söka efter sex om det är så viktigt för mig.
    Men har förklarat för henne att det är dig jag vill ha sex med. Vet inte om kvinnor har svårt att förstå vad det handlar om?
    För mig handlar det inte bara om sex i sig utan närheten och få älska med den man älskar.
    Verkar som att hon tror att jag ska kunna gå ut och ha sex med vem som helst. Är det så ni kvinnor tänker? 

Vi hade underbar sex från början som var helt underbar. Hon är äldre än mig och nu vill hon aldrig. Det känns frustrerande att aldrig få uppleva det igen. 
    Vad ska man göra?  

Förstår dig iom att jag är i samma situation själv.
    Det kan verkligen fylla upp och äta upp ens sinne totalt och göra en deprimerad!
    Stort av din fru att ge dig den friheten, men hur skulle man kunna hitta någon i denna ålder??
    Angående närhet: Vill inte din fru ha det heller? Fast utan sex?
    Annars återstår bara att tröstrunka till porr. Torftigt och patetiskt, men det tar iaf bort det fysiska behovet för stunden och låter en drömma sig bort en liten stund.
    Nackdelen förutom att det kan kännas förnedrande, är att det är lätt att bli beroende..
  • Anonym (Sugen man)

Upplevt båda dessa mynt, dvs hög sexuell drift och en utav mina kvinnor ville inte alls lika ofta, eller riktigt sällan. En annan kvinna ville ha mer sexuell närhet trots sex nästan dagligen och ofta flera gånger på en dag. Det levde jag inte alltid upp till så hon tog upp det med mig. Hon onanerade också väldigt ofta och jag kunde tex komma hem efter jobbet och hitta henne i soffan onanerandes. Vad Vi gjorde var att om hon var kåt så fick hon vara alldeles öppen med det dvs leka med sig själv och samtidigt locka mig. Oftast ledde detta till mer sex mellan oss, eller att om min lust inte var tillräcklig just då så närvarade jag med henne fysiskt, tex kysste hennes bröst, eller som hon gillade, att ha mig i munnen medans hon onanerade. Detta ledde också fram till mer frekvent sex mellan oss. En annan sak var att efter sex vi båda initierat och trotts att hon haft flera orgasmer och jag var nöjd så gjorde vi det till en grej att jag assisterade om hon ville mer efter sex, ibland ledde ju även detta till mer penetration från min sida. Så rådet är kommunikation och testa olika lösningar och framförallt att sporra förmågan att njuta av andras njutning.

• Anonym (Man 59 år)
    Anonym (Kvinna30år) skrev 2024-11-20 14:36:37 följande:
    Är kåt hela tiden?

Hej jag är otroligt kåt hela tiden, onanerar varje dag och hade gärna haft sex flera gånger om dagen.
    jag har Varit tillsammans med min man i 10 år och när vi har sex så är de otroligt, de är ca 2-3 gånger i veckan?problemet är att jag känner mig aldrig nöjd? precis efter att vi haft sex så är han alltid väldigt nöjd men känner mig aldrig helt tillfredsställd trots att jag oftast får flera orgasmer varje gång. min Man har ju inte samma sexlust som mig, vilket jag köper. men jag har börjat se min sexlust som ett problem nu, någon som varit med om samma? 

Är din man i samma ålder som dig? Han borde ju vara som en kanin i så fall och borde vara överlycklig som har dig.  Drömmer
  • Anonym (hm)

Jag är 48 och upplever att min lust bara blir starkare. Har ingen partner just nu, men många intresserade, tyvärr är jag inte intresserad av dem. Låter kanske som ett konstigt problem, men jag hade också gärna legat ett par gånger om dagen.

• Anonym (Sugen man)
    Anonym (hm) skrev 2024-11-24 18:13:06 följande:

Jag är 48 och upplever att min lust bara blir starkare. Har ingen partner just nu, men många intresserade, tyvärr är jag inte intresserad av dem. Låter kanske som ett konstigt problem, men jag hade också gärna legat ett par gånger om dagen.

Gissningsvis om vi bortser från attraktion så tror jag att din ökande lust också blottar andras mindre lust, eller mindre kapacitet att agera på din nuvarande nivå. I så fall är det en fantastisk förmåga att kunna se om en potentiell partner verkligen kan leva upp till de behov som finns och ju ör väldigt annorlunda och unika hos envar. 

Samtidigt har jag en kk som medvetet börjat bortse från just den primära attraktionen och mer fokusera på drift, uthållighet  och kommunikation som hon beskriver det. Det har överraskat henne flera gånger.

• Anonym (hm)
    Anonym (Sugen man) skrev 2024-11-25 08:11:16 följande:

Gissningsvis om vi bortser från attraktion så tror jag att din ökande lust också blottar andras mindre lust, eller mindre kapacitet att agera på din nuvarande nivå. I så fall är det en fantastisk förmåga att kunna se om en potentiell partner verkligen kan leva upp till de behov som finns och ju ör väldigt annorlunda och unika hos envar. 

Samtidigt har jag en kk som medvetet börjat bortse från just den primära attraktionen och mer fokusera på drift, uthållighet  och kommunikation som hon beskriver det. Det har överraskat henne flera gånger.

Jag tror att mitt ex och jag höll ihop i väldigt många år pga just att vi hade samma behov sexuellt, det var det enda som alltid fungerade. Jag behöver nog en partner som vill lika mycket eller mer än vad jag gör.Tyvärr är det svårt för mig att ha en kk då jag behöver ha en connection på något sätt känslomässigt för att vilja ha sex, det måste inte vara att jag älskar personen, men det måste finnas något djupare på något plan, och det är ibland svårt att hitta det. När jag hittar det så har det ofta varit fel person på andra sätt, personen är tex gift.
Svar på tråden Är kåt hela tiden?