• Anonym (Kvinna30år)

Är kåt hela tiden?

Hej jag är otroligt kåt hela tiden, onanerar varje dag och hade gärna haft sex flera gånger om dagen.
    jag har Varit tillsammans med min man i 10 år och när vi har sex så är de otroligt, de är ca 2-3 gånger i veckan?problemet är att jag känner mig aldrig nöjd? precis efter att vi haft sex så är han alltid väldigt nöjd men känner mig aldrig helt tillfredsställd trots att jag oftast får flera orgasmer varje gång. min Man har ju inte samma sexlust som mig, vilket jag köper. men jag har börjat se min sexlust som ett problem nu, någon som varit med om samma? 

• Svar på tråden Är kåt hela tiden?
  • Anonym (Medelålders Kvinna)
    Anonym (Sammahär) skrev 2024-12-03 13:26:26 följande:
    Leker du inte med dig själv när han har somnat?
    Nej det skulle kännas dumt om han sover bredvid.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille)

Är med kåt väldigt ofta runkar flera gånger om dagen 

• Anonym (Sammahär)
    Anonym (Medelålders Kvinna) skrev 2024-12-03 13:38:33 följande:
    Nej det skulle kännas dumt om han sover bredvid.
    Du kan ju gå ut till soffan när han har somnat och ha skönt med dig själv och komma i en härlig orgasm (med en leksak om du har någon) och sen gå och sova väldigt nöjd. Flört
  • Lazzi
    Anonym (Medelålders Kvinna) skrev 2024-12-03 13:23:18 följande:

Vet inte om jag kan relatera direkt men jag har en issue och det är att efter vi har haft sex och båda borde vara nöjda så vill jag ha det en gång till. Min man orkar inte en gång till utan somnar oftast direkt men jag skulle gärna ta en till svängom.

Hej du får se till att han leker med dig först så du får orgasm 
    Sen kan ni göra de tillsammans 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 42 år)
    Stefano82 skrev 2024-11-21 12:01:45 följande:

Jag har det samma i vårt förhållande. Även om jag onanera så känner jag inte denna trevliga härlighet som när vi verkligen har sex. Hon känner inte som jag. Hon har inte samma lust som jag. Hon hade det engång i tiden men när barnen kom så blev d allt mindre av den varan. Nu är barnen 15-17. Men jag försöker komma med lite tips på att hetta till sexlivet men utan något vidare resultat. Hon har dock en vibrator hon leker med istället. Så vad ska man göra. Hon kan endast få orgasm via leksaken och d är det klitoris och g punktsorgasm. De måste hon bara få.

Känner igen mig i att mitt ex som jag typ är ihop med igen absolut älskar g-punktsstimulans. Hon upptäckte det med en sådan dildo när vi gått isär oss och nu vill hon inte vara utan orgasmerna hon får när g-punkten samtidigt stimuleras. Så det bästa hon vet nu är när jag rätt hårt stimulerar g-punkten med ett eller två fingrar samtidigt som jag nafsar på brösten medan hon stimulerar klitoris. Hon kommer i kraftiga orgasmer efter bara ett par minuter. Så var det inte förr. Vi hade också mycket mer sex innan barnen som nu är 7 och 9 år men vårt sexliv har aldrig varit bättre än nu så kan varmt rekommendera detta - hoppas det hjälper dig. Hon har inte heller lika stor lust som mig, jag hade gärna haft sex varje dag men hon vill 1-2 gånger i veckan. Men hon gör gärna skönt på mig ytterligare 2-3 gånger i veckan för att hon älskar mig och vet att jag älskar att dela detta ihop med henne.
  • Anonym (Sjukt)

Tycker det är sjukt med sån extrem sexlust. Var tillsammans med en kille, även vi i 10 år. Till en början var det inga problem för mig då förhållandet var nytt men efter ett tag minskade min sexlust medan hans fortfarande låg på den extrema nivån. Och vad mycket skit jag fick för att jag inte ville ligga lika mycket som han krävde. Jag tyckte såklart att hans sexlust var sjuk. 

Så ja, jag skulle se din sexlust som problematiskt men mer OM det går ut över din man.

• Anonym (Mister)

Är i samma sits där jag vill så mycket mer än min fru. Par sedan 20 år, två barn.
    Vi har bara sex nån gång i månaden. Jag har funnit mig till fog men känner en enorm frustration.
    Jag runkar både morgon o kväll bredvid henne i sängen, hon sover, märker inget.

Alla talar om kommunikation men hon vill inte prata sex. Blir kallad kåtbock och översexuell när man försöker.

• Anonym (Omättlig)

Har också varit omättlig när det kommer till sex. Känt mig som en pubertal pöjk. Större delen av dagen fylldes av alla möjliga tankar på sex, onanerade flera gånger dagligen och var t.o.m beredd på att göra slut med min kille för att han inte kunde mäta sig med min sexlust.

Började ta antidepressiva för ett tag sedan(givetvis av andra skäl) och det är en enorm skillnad på min sexlust. Visserligen lite tråkigt att jag aldrig känner mig sådär megakåt längre, men det känns enormt befriande att mitt liv inte längre styrs av mina sexuella begär. 

Svar på tråden Är kåt hela tiden?