Stefano82 skrev 2024-11-21 12:01:45 följande:
Jag har det samma i vårt förhållande. Även om jag onanera så känner jag inte denna trevliga härlighet som när vi verkligen har sex. Hon känner inte som jag. Hon har inte samma lust som jag. Hon hade det engång i tiden men när barnen kom så blev d allt mindre av den varan. Nu är barnen 15-17. Men jag försöker komma med lite tips på att hetta till sexlivet men utan något vidare resultat. Hon har dock en vibrator hon leker med istället. Så vad ska man göra. Hon kan endast få orgasm via leksaken och d är det klitoris och g punktsorgasm. De måste hon bara få.
Känner igen mig i att mitt ex som jag typ är ihop med igen absolut älskar g-punktsstimulans. Hon upptäckte det med en sådan dildo när vi gått isär oss och nu vill hon inte vara utan orgasmerna hon får när g-punkten samtidigt stimuleras. Så det bästa hon vet nu är när jag rätt hårt stimulerar g-punkten med ett eller två fingrar samtidigt som jag nafsar på brösten medan hon stimulerar klitoris. Hon kommer i kraftiga orgasmer efter bara ett par minuter. Så var det inte förr. Vi hade också mycket mer sex innan barnen som nu är 7 och 9 år men vårt sexliv har aldrig varit bättre än nu så kan varmt rekommendera detta - hoppas det hjälper dig. Hon har inte heller lika stor lust som mig, jag hade gärna haft sex varje dag men hon vill 1-2 gånger i veckan. Men hon gör gärna skönt på mig ytterligare 2-3 gånger i veckan för att hon älskar mig och vet att jag älskar att dela detta ihop med henne.