• Anonym (Kvinna30år)

Är kåt hela tiden?

Hej jag är otroligt kåt hela tiden, onanerar varje dag och hade gärna haft sex flera gånger om dagen.
    jag har Varit tillsammans med min man i 10 år och när vi har sex så är de otroligt, de är ca 2-3 gånger i veckan?problemet är att jag känner mig aldrig nöjd? precis efter att vi haft sex så är han alltid väldigt nöjd men känner mig aldrig helt tillfredsställd trots att jag oftast får flera orgasmer varje gång. min Man har ju inte samma sexlust som mig, vilket jag köper. men jag har börjat se min sexlust som ett problem nu, någon som varit med om samma? 

• Svar på tråden Är kåt hela tiden?
  • Anonym (Sugen man)
    Anonym (hm) skrev 2024-11-25 08:58:11 följande:
    Jag tror att mitt ex och jag höll ihop i väldigt många år pga just att vi hade samma behov sexuellt, det var det enda som alltid fungerade. Jag behöver nog en partner som vill lika mycket eller mer än vad jag gör.Tyvärr är det svårt för mig att ha en kk då jag behöver ha en connection på något sätt känslomässigt för att vilja ha sex, det måste inte vara att jag älskar personen, men det måste finnas något djupare på något plan, och det är ibland svårt att hitta det. När jag hittar det så har det ofta varit fel person på andra sätt, personen är tex gift.
    Intressant att du nämner djupare känslor i kombination med mindre kravfylld sexuell samvaro. kk, älskare etc. Min uppfattning är att många, både kvinnor och män starkt håller undan för att våga känna vid mer ytliga relationer. Själv upplever jag mig mer fokuserad, energisk, och Innovativ när
    jag tillåter känslor gentemot en kk, älskarinna etc. Känslor av att vara pirrande kär, nyfiken, en strimma av djup kärlek och åtrå (obs strimma) alltså mer en känsla.
  • Anonym (Samma)

Ibland önskar jag att jag som har sambo skulle kunna ha en älskare vid sidan av. Drömmen. Men jag vill ju inte att min sambo har det så jag kommer inte heller ha det. men ändå, tanken är väldigt lockande. Få komma hem nyknu och bara sova med sambon. Han vill ju ändå oftast inte nåt mer. Det vore ju liksom perfekt. 

• Stefano82
    Anonym (Samma) skrev 2024-11-26 13:22:56 följande:

Ibland önskar jag att jag som har sambo skulle kunna ha en älskare vid sidan av. Drömmen. Men jag vill ju inte att min sambo har det så jag kommer inte heller ha det. men ändå, tanken är väldigt lockande. Få komma hem nyknu och bara sova med sambon. Han vill ju ändå oftast inte nåt mer. Det vore ju liksom perfekt. 

Jag känner likadant!
  • Anonym (Sammahär)
    Anonym (Kvinna30år) skrev 2024-11-20 14:36:37 följande:
    Är kåt hela tiden?

Hej jag är otroligt kåt hela tiden, onanerar varje dag och hade gärna haft sex flera gånger om dagen.
    jag har Varit tillsammans med min man i 10 år och när vi har sex så är de otroligt, de är ca 2-3 gånger i veckan?problemet är att jag känner mig aldrig nöjd? precis efter att vi haft sex så är han alltid väldigt nöjd men känner mig aldrig helt tillfredsställd trots att jag oftast får flera orgasmer varje gång. min Man har ju inte samma sexlust som mig, vilket jag köper. men jag har börjat se min sexlust som ett problem nu, någon som varit med om samma? 

Jag är också alltid kåt. Går runt konstant och är kåt. Glad
    Jag gillar att vara kåt men jag onanerar 1-3ggr per dag ibland fler ggr. 
    Har sex med sambon 2-3ggr i veckan.
    Man blir ju också otroligt kåt att hänga här på FL och läsa allt i sex och samlevnad forumet. Tungan ute
    Så man gör det inte lätt för sig Cool
  • Bubbelibob

DIN Sexlust är INTE ett Problem!

SEX är naturligt, Sunt och hälsosamt! 

Problemet är att ni inte synkar, är i FAS?

DU ska Aldrig behöva skämmas över din sexdrift! Den är ett grundläggande fysiskt behov! 

Jag själv följer lite olika motton och filosofier! Tex:

"Sex är lika naturligt som att äta och dricka och bör avnjutas med lika lite återhållsamhet och falsk blygsamhet!"

MEN För den specifika fråga du ställer?

Enda svaret jag kan komma på är: kommunikation! 

Försök att förklara att: Sex och kärlek är två olika saker! 
    Det ena KAN existera och vara starkt, innerligt och fint UTAN det andra!

MEN om den ene i relationen lider? Då är det ett problem! 

Förutsatt att ni BÅDA är ok med om den andre skulle ha sex med någon annan - bara sex?

Isåfall kan kanske ett öppet förhållande vara en lösning? 

Det finns böcker i ämnet som: "Opening UP" & "the ETHICAL Slut", med Flera! 

ELLER kanske din man kan tänkas uppskatta att se på? Isåfall kan ni kanske gå med i en Swingerklubb?

Du ska absolut inte skämmas över din sexdrift! Den är ett grundläggande fysiskt behov! SEX är naturligt, Sunt och hälsosamt!

ÄVEN enligt Samtida forskning så bekräftas det att sex är en viktig grundläggande drift och mänskligt behov - oberoende av kön och andra faktorer 

Lycka till kära du! Jag har varit i samma situation själv!

Var rädd om dig och var snäll mot dig själv och varandra! 

Bob i Malmö

RA/Poly/ENM Pan/Queer Normbrytare: - "Normal är bara en inställning på Torktumlare"
  • Bubbelibob

PS! 

JAG ÄR SJÄLV 59 bast ung och skulle gärna vilja ha sex 2-3 gånger om dagen även jag!

MEN Jag har precis kommit ut ur en 30 år lång relation som var i det närmaste sexlös de senaste 5 - 7 åren!

Det har varit ett smärre helvete! Tack och lov så hade vi ett öppet förhållande från första början! 

Så jag har haft lite KK's och vänner med förmåner genom åren!

DS 

• Anonym (Sammahär)
    Anonym (Kvinna30år) skrev 2024-11-20 14:36:37 följande:
    Är kåt hela tiden?

Hur går det med din kåthet? GladFlört
  • Robert 832

Jag får anta att du och din man pratar om "problemet"? Finns massor av saker man kan göra på egen hand men även med leksaker som ett par om driften är låg hos ena partnern. Problemet med det är att båda bör iaf känna lust för att det ska bli bra.
    Annars kan man involvera andra personer i ens sexliv, öppna upp relationen osv. De flesta sex-relaterade problem har lösningar om man är villig att ta diskussionen och har man som ett par problem med det kan man gå till en sexolog för att komma igång med att prata om saken.

• Anonym (Medelålders Kvinna)

Vet inte om jag kan relatera direkt men jag har en issue och det är att efter vi har haft sex och båda borde vara nöjda så vill jag ha det en gång till. Min man orkar inte en gång till utan somnar oftast direkt men jag skulle gärna ta en till svängom.

• Anonym (Sammahär)
    Anonym (Medelålders Kvinna) skrev 2024-12-03 13:23:18 följande:

Vet inte om jag kan relatera direkt men jag har en issue och det är att efter vi har haft sex och båda borde vara nöjda så vill jag ha det en gång till. Min man orkar inte en gång till utan somnar oftast direkt men jag skulle gärna ta en till svängom.

Leker du inte med dig själv när han har somnat?
Svar på tråden Är kåt hela tiden?