• Anonym (Jag)

Arg över wrapped

Så släpptes listan min pojkvän babblat om ett bra tag nu. Förra året var våra nästan identiska, med alla "våra låtar". Vi träffades förra året, så var ju mycket förälskelsen som gjorde att våra listor loopades... men på årets var inte en enda av de med på min, men flera på hans. 

Han tar det personligt och ifrågasätter varför... 

Vet inte riktigt vad jag vill med tråden, kanske era tankar på det?

• Svar på tråden Arg över wrapped
  • Anonym (S)
    Anonym (Eh!) skrev 2024-12-04 22:18:00 följande:
    Ja ungdomar kom i andra inlägget, vad nu det har för betydelse. Redan begriplig svenska är ju onödigt.

Du behöver inte diskutera om du tycker att det onödigt, det är helt frivilligt Drömmer
    Ditt användarnamn är rätt talandeDrömmer varför inte bara erkänna att det i kombo med inlägget inte var så trevligt?
  • Anonym (S)
    Hjelm skrev 2024-12-04 21:47:26 följande:

Detta MÅSTE väl ändå vara ett skämt. Eller?

Jupp!
  • Anonym (Jag)

Tråden är inte ett skämt.

• NinniQX

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Bara för att man inte lyssnar på era spellistor har ju inget med att göra vad ni känner för varandra. Ibland lyssnar jag och min man på samma låtar som vi skickar mellan oss. Vi har oftast olika spellistor. Din pojkvän borde inte lägga sån energi på sånt trams. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Jag) skrev 2024-12-04 22:01:40 följande:

Och jag är ingen ungdom, jag är gammal nog att ha flera tonårsbarn.

Förstår inte vad som var så otydligt. Han blev upprörd över att jag inte lyssnar lika mycket på våra spellistor längre och tar det som att mina känslor inte är desamma.

Men du har skaffat dig en barnslig pojkvän. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Jag) skrev 2024-12-04 23:16:51 följande:

Tråden är inte ett skämt.

Men din kille är det. 

Vad är meningen med tråden? 

• Anonym (Sara)
    Anonym (Eh!) skrev 2024-12-04 21:55:24 följande:
    För att det heter Wrapped och inget annat. Nej, kom inte med ungdomskommentarer. Jag är 42 och har Spotify, i likhet med 70 procent av Sveriges internetanvändare.

Nä, det är klart det finns många andra som använder Spotify. Min man och mina syskon t ex. Jag är också 42. Jag visste ju inte att det handlade om Spotyfi när jag skrev inlägget, eftersom det aldrig nämndes i ts. Det bästa hade ju helt klart varit om ts skrivit en fullt begriplig trådstart redan från början. 

• Anonym (Jag)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-05 07:14:50 följande:

Men du har skaffat dig en barnslig pojkvän. 

Han har inte betett sig såhär innan. Jag begriper verkligen inte varför folk är så elaka här och ger sig på mitt sätt att skriva etc, när det dessutom redan förtydligats vad som menades. 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Jag) skrev 2024-12-05 07:46:23 följande:
    Han har inte betett sig såhär innan. Jag begriper verkligen inte varför folk är så elaka här och ger sig på mitt sätt att skriva etc, när det dessutom redan förtydligats vad som menades. 

En person frågade, jag fattade inte heller vad du menade först. Sedan kom en annan person in och var taskig mot hen som frågade. 

Ingen är taskig mot dig, man får väl fråga om man inte förstår. 

Sedan är det inte konstigt att man tror ni är ungdomar när ni tjafsar om sådant här. Jag trodde ni var typ 20 år. 

• Studentpappa

Låter extremt barnsligt, är han väldigt osäker överlag? Svartsjuk?

Ride it like you stole it
Svar på tråden Arg över wrapped