• Anonym (Jag)

Arg över wrapped

Så släpptes listan min pojkvän babblat om ett bra tag nu. Förra året var våra nästan identiska, med alla "våra låtar". Vi träffades förra året, så var ju mycket förälskelsen som gjorde att våra listor loopades... men på årets var inte en enda av de med på min, men flera på hans. 

Han tar det personligt och ifrågasätter varför... 

Vet inte riktigt vad jag vill med tråden, kanske era tankar på det?

• Svar på tråden Arg över wrapped
  • Anonym (Pfft)

Att han är en total jävla småbebis som du skulle fundera på om du vill vara ihop med. Är han alltid så här barnslig??

• Anonym (Sara)

Eh? bara jag som inte förstår någonting om vad trådstarten ens handlar om? Ts, kan du inte skriva på begriplig svenska? 

• Anonym (Eh!)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-04 16:43:23 följande:

Eh? bara jag som inte förstår någonting om vad trådstarten ens handlar om? Ts, kan du inte skriva på begriplig svenska? 

Vad är det du inte förstår? De hade samma låtar på spotify wrapped förra året, men nu har de inte det och TS kille är sur över det.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Pfft) skrev 2024-12-04 16:34:23 följande:

Att han är en total jävla småbebis som du skulle fundera på om du vill vara ihop med. Är han alltid så här barnslig??

Nej det tycker jag inte
  • Anonym (Doop)

Men vilken jättebebis! Det finn väl inte så mycket annat att tänka om det...

• Anonym (Sara)
    Anonym (Eh!) skrev 2024-12-04 16:48:11 följande:
    Vad är det du inte förstår? De hade samma låtar på spotify wrapped förra året, men nu har de inte det och TS kille är sur över det.
    Tja, typ allt. Men det kanske är för att jag varken har Spotify eller ?gemensamme låtar? (?) med min partner. Wrapped? Varför inte bara skriva på svenska? Det finns inte bara ungdomar som hänger här på FL. 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-04 21:45:28 följande:
    Tja, typ allt. Men det kanske är för att jag varken har Spotify eller ?gemensamme låtar? (?) med min partner. Wrapped? Varför inte bara skriva på svenska? Det finns inte bara ungdomar som hänger här på FL. 
    Loopades är ytterligare ett ord som för mig är hett obegripligt i sammanhanget. Loop vet jag däremot vad det är.
  • Hjelm

Detta MÅSTE väl ändå vara ett skämt. Eller?

• Anonym (S)
    Anonym (Eh!) skrev 2024-12-04 16:48:11 följande:
    TS var knappast tydlig, ett Spotify före Wrapped skulle hjälpt förvirrade att iaf kunna googla
    Det är en sammanfattning över låtarna man lyssnat på senaste året på Spotify. Som kallas Wrapped på just Spotify. Om man bortser från det orimliga i tråden gick "deras låtar" på loop dvs loopades förra året då de var nykära. Nu lyssnar TS mer på annan musik i år så deras listor är inte likadana, han har fortsatt lyssna mycket på deras kärlekslåtar. Tja... Nej detta är ett bra försök av TS, helt klart.

• Anonym (Eh!)
    För att det heter Wrapped och inget annat. Nej, kom inte med ungdomskommentarer. Jag är 42 och har Spotify, i likhet med 70 procent av Sveriges internetanvändare.
Svar på tråden Arg över wrapped