• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (Du)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-25 14:18:24 följande:
    Har inte dejtat på 12 år pga varit gift. 

Så undrar mest om det här är "normalt" idag att killar skickar...
    Inte killar utan den killen du dejtat. När du skriver killar har du träffat alla killar i Sverige, Europa etc...?för att veta det. Alla killar gör inte det. 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-25 16:52:40 följande:
    Inte killar utan den killen du dejtat. När du skriver killar har du träffat alla killar i Sverige, Europa etc...?för att veta det. Alla killar gör inte det. 
    Exakt och därför undrade jag om detta är vanligt förekommande idag när man dejtar killar på tex Tinder undrade jag. 

De killar som inte anser detta normalt behöver ju inte ens ta åt sig. 
  • Anonym (Male)
    beli skrev 2024-12-25 14:55:18 följande:
    Alltså, 'blommor och choklad'. Finns det fortfarande nån kvinna som fastnar för det där? Det jag fastnar för hos en man är att han är vettig och har humor och självdistans. Inte behöver jag några jäkla blommor och choklad.
    Det var bara ett förslag om vad som är bättre än att skicka en runkvideo. Det är ju bara en fin gest i alla fall
  • Anonym (kåta...)

Ha ha..runk och sprutvideor. Ja, han slog på stort och kände sig säker på att få knulla.

• Anonym (kåta...)

TS, hur går det med din kontakt?

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (kåta...) skrev 2024-12-26 16:54:23 följande:

TS, hur går det med din kontakt?

Han blev blockad i några dagar. Sen avlockade jag och skrev att det var grisiga videos och att han INTE ska skicka sånt till tjejer. Han läste och började skriva och då blockade jag igen. 
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-26 18:16:49 följande:
    Han blev blockad i några dagar. Sen avlockade jag och skrev att det var grisiga videos och att han INTE ska skicka sånt till tjejer. Han läste och började skriva och då blockade jag igen. 
    Haha, det var bra gjort! Dock lite nyfiken på vad han skrev. Fast han lär aldrig fatta, så lika bra att du blockade igen.
  • Anonym (Gösta 96)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-26 18:16:49 följande:

Grattis! Då kände du väl riktig makt när du blockade direkt efter du hade sagt vad du ville. Man tystar meningsmotståndare, dömer folk ohörda, skryter om det för likasinnade. Det är så diktaturer startar i världen.

• Anonym (Haha)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-26 18:30:20 följande:

Grattis! Då kände du väl riktig makt när du blockade direkt efter du hade sagt vad du ville. Man tystar meningsmotståndare, dömer folk ohörda, skryter om det för likasinnade. Det är så diktaturer startar i världen.

Hahaha. Dömd ohörd? Han skickade videon. Finns inget att säga som kan göra det ogjort. Diktaturer? Ja, TS dikterar villkoren för sitt eget liv. Hon behöver inte ta emot runkvideos från idioter. Inte heller behöver hon lyssna på deras patetiska svar.
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2024-12-25 14:44:39 följande:
    Ok. Men då har han i alla fall fått en förklaring.
    Hoppas han har lärt sig nå´t av det här.
    Man kan ju hoppas det.
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu