• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (Male)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 10:53:31 följande:

Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...

Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte. 

Jag förstår dig till 100%, det är inte seriöst. Dessutom tycker jag någonstans att det saknas lite intelligens, att göra så faktiskt.
  • Anonym (Gösta 96)
    molly50 skrev 2024-12-16 17:48:19 följande:
    Ingen har påstått att kvinnor är felfria. Ingen är perfekt.
    Men du tycker inte att det är på sin plats att förvarna innan man skickar en sådan video?
    Alla uppskattar inte att få se sådant.
    Jo, det kan jag nog hålla med om. 
    Det var ganska tondövt gjort av honom.

Det skulle också kunna vara hans sätt att bli av med henne. 
    Ingen vet ju om TS hade gjort något som mannen tyckte var osmakligt
    Jag utgår här från att kvinnor inte är felfria
  • Anonym (Funkar på män)
    Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:48:56 följande:
    Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?
    Tror du en grottmänniska förstår saker som "kön är en social konstruktion" hur det kan vara "sant" samtidigt som "kvinnor gillar inte att få kukbilder av män"? Också är sant? Den sortens tänk är kognitiv dissonans/dubbeltänk och det kräver en hel del att veta vad som är sant, vad man skall låtsas vara sant men veta att det inte är det egentligen. Det är inte "sunt förnuft" det är väldigt komplexa sätt att tänka.
  • Anonym (Gösta 96)
    Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:48:56 följande:
    Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?

Precis. Och för den som vill inbilla sig att män och kvinnor inte är grottmänniskor rekommenderar jag denna tråden:

Älskarinna

• molly50
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 17:54:46 följande:
    Jo, det kan jag nog hålla med om. 
    Det var ganska tondövt gjort av honom.

Det skulle också kunna vara hans sätt att bli av med henne. 
    Ingen vet ju om TS hade gjort något som mannen tyckte var osmakligt
    Jag utgår här från att kvinnor inte är felfria
    Det var väldigt tondövt.

Visst,men då är det ju konstigt att han visade så mycket intresse för TS innan,om han ville bli av med henne.
  • Anonym (Anna)

Bra att du hade kraft att kapa . Hans beteende är så gränslöst. Man undrar ju hur han beter sig IRL. Och hur många kvinnor som har hans videos i mobilen...
    Ursäkta den konstiga frågan. Men vad jobbar en sån snubbe med?

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (Clara) skrev 2024-12-16 17:49:07 följande:

Jag hade också blivit äcklad .. Speciellt om det var någon som jag inte ens hade legat med än. Sen kan man ju tycka att han inte måste vara djävulen själv för att han har gjort det eftersom ni hade börjat skicka avklädda bilder, hade varit ännu värre om han hade skickat det helt oprovocerat. Ibland tror jag killar tänker att bara för att de skulle tycka att en liknande video på en tjej är sexigt så tycker vi också det är sexigt att se dom hålla på med sig själva. 

Du avgör ju själv om det är en dealbreaker eller inte men om du vill fortsätta träffa honom ändå kan du ju säga att du inte tänder på sånt helt enkelt. 

Han är nu blockad, jag fick ju typ ögoncancer av det där och blev även rätt kränkt över hur totalt fel han läst av mig..eller inte alls rättare sagt.
    Ja att vissa män ens kan tro att tjejer/kvinnor tycker sånt är sexigt bara för att de själva tycker det och har våta drömmar om att spruta ner tjejen.... Snacka om att inte vara kapabel att känna av rummet alls. Två filmer efter varandra dessutom...är fortfarande i chock.
    Vi har varken hånglat eller legat..och det är jag väldigt glad för..usch blää.
  • Gaskarl

Alltså, samtycke är vettigt, även utanför det verkliga livet. Jag tycker absolut inte att det är fel att skicka bilder och filmer till varandra, men som sagt, samtycke även där...Jag förstår TS känsla.

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (Anna) skrev 2024-12-16 18:17:15 följande:

Bra att du hade kraft att kapa . Hans beteende är så gränslöst. Man undrar ju hur han beter sig IRL. Och hur många kvinnor som har hans videos i mobilen...
    Ursäkta den konstiga frågan. Men vad jobbar en sån snubbe med?

Han är kock
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu