• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 10:53:31 följande:

Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...

Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte. 

Jag tycker att du ska skicka en förklaring till honom, så han förstår att han betett sig grisigt och att det kommer att hindra honom i framtiden. Men gå inte in i någon diskussion med honom sen.
  • Puncina

Fy fan. Säg exakt vad du känner och gå vidare. Snubbar som han måste fatta 

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (Länk) skrev 2024-12-17 14:49:34 följande:

Kan du länka till filmen så blir det lättare att ge bra svar?
    Utan att ha sett filmen blir det svårt att ge några bra råd, det blir mest generella runkfilmsråd. 

Mycket av hur du bör agera beror ju på saker som penislängd, penisens omkrets i erigerat tillstånd, sprutlängd, sprutmängd, tryck i sprutet (kan mätas med hur högt det når om han sprutar rakt upp, du skrev att han sprutade på sig själv så det låter som att han ligger ner på mage i klippet), och mycket annat. 

Filmer är raderade och personen blockerad. Vill ej sprida filmer eller mer info då det är förtal. 
  • Anonym (Grabb)

Visar väl bara hur fel det kan bli, och så lätt och snabbt med dagens "teknik"...

Sätt kontexten... De, ni, börjar med lite sexuell jargong i textandet... det kommer en "homoerotisk" bild på grabben när han flexar musklerna barbröstad. Den får tummen upp. Grabben önskar en bild. Det kontras med en "silhutte" bild, utan detaljer...

Och där tappar han konceptet, fullständigt och kontrar med en "runk-och-sprut-video" med tillhörande "undertext" ("sprutvänliga bla bla)... Du får ursäkta TS, verkligen, men jag kan inte låta bli att skratta... inte åt dig (!) men åt den stackars grabben...

Så fel det kan bli. Känns som att han hoppade över ett antal steg innan han passerade gå... 

• Anonym (Ronny)
    Postman skrev 2024-12-17 12:16:34 följande:

Jag svarade TS och TS skrev i detta fallet killar.

Du verkar mest vara grälsjuk. Är jag förvånad? icke. 

Anonym (A) skrev 2024-12-17 11:49:15 följande:
    Och du reagerade inte på killen i tråden som började snacka skit om kvinnor i allmänhet? Totalt OT.

Är jag förvånad? Icke. 

Alla MÄN som försvarar beteendet och påstår att det är precis såhär äckliga och taffliga män är, vad säger du till dom? Inget för att de är män?

spjuver skrev 2024-12-16 10:44:25 följande:

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 13:22:36 följande:

Jag ser detta som en direkt konsekvens av att det är mycket vanligt att kvinnor dumpar en kille när dom väl upptäcker att han har inte har en stor penis. Därför skickar han en äcklig bild för att skydda sig själv.

Sen att kvinnor som skriver att dom aldrig skulle dumpa en kille av den pga liten penis får man som man strunta i när verkligheten talar ett tydligt språk.

I detta avseende är kvinnor verkligen rovdjur, sen kan man sen kan kvinnor förneka, sätta tummar ner osv. 

Verkligheten talar.  Tyvärr...

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 16:08:18 följande:

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 16:57:18 följande:

Ja, håller med. 
    Visst är många män porrskadade. 
    Det får man ta!

Kvinnor har många andra fel, 
    Överkänslighet
    Feminist-skador
    Leta efter fel på män- Red flag diskussioner
    Drama Queening
    Oförmåga att backa släpvagnar
    Dusch, klädval, bli färdig att åka- allt tar evigheter
    Etc. etc

Men antar att vi inte skall låtsas om sånt, utan bara låtsas att kvinnor är ofelbara. 

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:48:56 följande:

Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:58:51 följande:

Tror du en grottmänniska förstår saker som "kön är en social konstruktion" hur det kan vara "sant" samtidigt som "kvinnor gillar inte att få kukbilder av män"? Också är sant? Den sortens tänk är kognitiv dissonans/dubbeltänk och det kräver en hel del att veta vad som är sant, vad man skall låtsas vara sant men veta att det inte är det egentligen. Det är inte "sunt förnuft" det är väldigt komplexa sätt att tänka.

Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 21:39:48 följande:

Jag menar, ni vill gärna frottera er i hur vidriga män kan vara. Det antyds att kvinnor är helt oskyldiga oavsett, generellt på FL.

Det är därför jag berättar hur verkligheten ser ut.

Är det fel att berätta att kvinnor också kan vara hemska? Skall vi BARA låtsats hela tiden ? För att det känns så dåligt att höra att kvinnor också är hemska ibland?

De flesta kvinnor saknar ju trots erfarenhet av sexuellt umgänge med kvinnor och vet inte hur kvinnor är egentligen.

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (Ronny) skrev 2024-12-17 16:19:47 följande:
    Alla MÄN som försvarar beteendet och påstår att det är precis såhär äckliga och taffliga män är, vad säger du till dom? Inget för att de är män?

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?

Jag menar, ni vill gärna frottera er i hur vidriga män kan vara. Det antyds att kvinnor är helt oskyldiga oavsett, generellt på FL.

Är det fel att berätta att kvinnor också kan vara hemska? Skall vi BARA låtsats hela tiden ? För att det känns så dåligt att höra att kvinnor också är hemska ibland?

De flesta kvinnor saknar ju trots erfarenhet av sexuellt umgänge med kvinnor och vet inte hur kvinnor är egentligen.

Ignorera användaren Gösta, han kände sig väl träffad av inlägget då han förmodligen själv skickat runkvideos till kvinnor. Han verkar ha komplex om storlek dessutom och visar ett förakt mot kvinnor. Filmen hade varit lika äcklig om det varit en liten kuk eller en gigantisk kuk.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Moss)
    Anonym (Ronny) skrev 2024-12-17 16:19:47 följande:

Dubbla måttstockar.
  • Anonym (Såkandetgå)

Om du inte gillade det och du blev avtänd så då är det så, då bör du avsluta kontakten

• Anonym (Blocka)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:46:42 följande:
    Ja jag får nog lyssna på min magkänsla och göra det, men synd för han verkade så himla bra på alla sätt och så blev han alldeles för ivrig...undrar om detta är normalt idag? Är alla män så porrskadade.. Runk och sprut ÄR inte något en tjej går igång på så här i början när man är äldre. Vi har liksom bara gått en promenad och det har flirtats lite lagom..

Kanske är jag bitter och gammalmodig men blev så paff...

Håller med dig. Jag har också varit med om liknande.
    Hade bland annat kontakt med en kille som skickade lite bilder på sig själv, när han gick vid havet m.m.Tänkte han ser ju trevlig ut. Sedan kommer det såklart mitt i allt en bild när han sitter helt naken i badrummet och demonstrerar sin kuk för kameran... Och där föll intresset från min sida.

En annan kille jag började dejta tog bilder i badkaret och skickade efter att vi setts några gånger på fika och promenad. Naken och skrynklig fladdrade den omkring. Han var förmodligen väldigt stolt. Ja vad ska man säga?

Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu